Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος | 5 Μαΐου 2020, 22:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κα Υπουργέ, φέρατε ένα τόσο σημαντικό νομοσχέδιο για ψήφιση εν μέσω καραντίνας και χωρίς καμία προηγούμενη συζήτηση. Αυτό θα μπορούσε να χαρακτηριστεί τουλάχιστον unfair πολιτικά και κοινωνικά. Από την άλλη μιλάτε για αναβάθμιση του σχολείου όταν: Καταργείτε τα 7ωρα που κατά γενική ομολογία λειτούργησαν θετικά τόσο για τους μαθητές όσο και για το κύρος του δημόσιου σχολείου. Το επιχείρημά σας σχετικά, δεν είχε καμία παιδαγωγική διάσταση αλλά ήταν εντελώς οικονομικίστικο, διαχείρισης πόρων. Καταργείτε την κοινωνιολογία, που εκτός των άλλων, δεν την αφήσατε να ολοκληρώσει ούτε καν μια χρόνια, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα αξιολόγησης/αποτίμησης αυτού του κύκλου. Αντί να υπάρχει ουσιαστική αιτιολόγηση της απόφασης αυτής έχετε κάνει δύο κλάδους εκπ/κών να τσακώνονται μεταξύ τους. Την ίδια στιγμή η αξιολόγηση/αποτίμηση του εκπ/κου έργου κτλ είναι παρούσα. Άραγε αυτή θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που αξιολογήσατε την εφαρμογή των 7ώρων και την παρουσία της κοινωνιολογίας στις εξετάσεις; Οξύμωρο! Επαναφέρετε τη βάση του 10 και την τράπεζα θεμάτων προκειμένου να αποκαταστήσετε το κύρος του δημόσιου σχολείου το οποίο όμως εσείς και οι πολιτικές σας έχουν απαξιώσει και συνεχίζουν να απαξιώνουν. Γνωρίζοντας φυσικά ότι τα παραπάνω θα λειτουργήσουν προς όφελος της παραπαιδείας.