Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ν. Μιμιλίδου, ΣΕΕ ΠΕ78 | 5 Μαΐου 2020, 22:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κατάργηση της Κοινωνιολογίας από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα δείχνει μια αναχρονιστική αντίληψη. Αντικαθίσταται ένα μάθημα ζωντανό, απαιτητικό, σύγχρονο όπως είναι η Κοινωνιολογία, με ένα κλινικά νεκρό…! Χωρίς καμία αξιολόγηση, χωρίς καμία αιτιολόγηση. Οι Κοινωνικές Επιστήμες με επιστημονικά έγκυρο, παιδαγωγικά ισχυρό και πολιτικά νηφάλιο λόγο μπορούν να δημιουργήσουν εκείνη την υπεραξία που διαμορφώνει πολίτες μορφωμένους, πολίτες εγγράμματους, με γνώση και κατανόηση του εαυτού και του κόσμου, με ατομική και συλλογική ευθύνη, με κοινωνική ευαισθησία και αλληλεγγύη, με αξιακό πρόσημο, με δημοκρατικό προσανατολισμό. Η Κοινωνιολογία ενσωματώνει στη διδασκαλία τον κοινωνικό προβληματισμό, οι μαθητές κατακτούν τη γνώση μέσα από την κριτική θεώρηση. Ρωτήστε τους μαθητές και τις μαθήτριες… Στο ξεκίνημα της χρονιάς ήταν επιφυλακτικοί/ες με την Κοινωνιολογία και στην πορεία το αγάπησαν τόσο πολύ το μάθημα! Ήταν μαγική αυτή η πορεία…