Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής ΚατάρτισηςΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Πετρομελίδης | 5 Μαΐου 2020, 22:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η δημιουργία μητρώου εκπαιδευτικών ΙΕΚ πέρα από τα προσόντα στην εκπαίδευση ενηλίκων θα πρέπει να λάβει υπόψη της και την ανάγκη εκσυγχρονισμού στις αναθέσεις μαθημάτων ώστε να ανταποκρίνονται στην εργασιακή πραγματικότητα, τομέας σημαντικός για τα ΙΕΚ. Οι βιολόγοι αυθαίρετα έχουν αποκλειστεί από τις αναθέσεις μαθημάτων στα ΙΕΚ αφού στους νέους οδηγούς σπουδών αποκλείονται ή τοποθετούνται ως 2η ή και 3η ανάθεση σε μαθήματα που άπτονται άμεσα του γνωστικού τους αντικειμένου με βάση τα προγράμματα σπουδών των ΑΕΙ και διδάσκονταν όλα τα προηγούμενα έτη από Βιολόγους. Συγκεκριμένα, μαθήματα του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας όπως Έλεγχος Ποιότητας Φαρμάκων, Μέθοδοι Ελέγχου Φαρμάκων, Μικροβιολογία, Βιοχημεία, Κλινική βιοχημεία, Βασικές Βιολογικές Έννοιες, Αποστείρωση, Ανατομία, Φυσιολογία, Υγιεινή, Αιματολογία, Ανοσολογία, Μυκητολογία, Ιολογία, Έλεγχος και Καταλληλότητα Τροφίμων, Βιοτεχνολογία, Επιδημιολογία και μαθήματα του Γεωτεχνικού Τομέα όπως Εντομολογία, Βιολογία της Μέλισσας, Φυσικοί Πόροι και Περιβάλλον, Δασική Βοτανική, Βιολογία - Οικολογία Αγρίων Ζώων και Πτηνών, Υγιεινή και Ασφάλεια και Προστασία Περιβάλλοντος θα έπρεπε να διδάσκονται και από Βιολόγους. Ζητάμε την τοποθέτηση Βιολόγων τόσο στη στελέχωση των ομάδων που σχεδιάζουν τα προγράμματα σπουδών των ΙΕΚ όσο και στις αναθέσεις εκπαιδευτών αφού υπάρχει πλήθος Βιολόγων, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στους τομείς αυτούς, είτε στον ιδιωτικό είτε στο δημόσιο (Δημόσια Νοσοκομεία, Υπουργεία, Μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ-ΤΕΙ, κ.α.) τομέα.