Κυρία υπουργέ,
Το τμήμα Α4 του Βαρβακείου πρότυπου γυμνασίου στην παρακάτω επιστολή σας εκθέτει την αντίρρηση του για το άρθρο 18 του πολυνομοσχεδίου.
Πριν από μερικούς μήνες δώσαμε εισαγωγικές εξετάσεις που όριζαν την φοίτησή μας από την Α τάξη του πρότυπου γυμνασίου ως την Γ τάξη του αντίστοιχου πρότυπου λυκείου. Με το νέο νομοσχέδιο η «συμφωνία» μας με το κράτος αθετείται, πράγμα που μας κάνει να νιώθουμε αδικημένοι και αδύναμοι μπροστά σε κάθε απόφαση του κράτους η οποία μπορεί να αλλάξει το μέλλον μας.
Μια στραβοτιμονιά – αποτυχία εκείνη τη μέρα, θα οδηγήσει σε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Αυτός ο όρος ήταν η μεγαλύτερη τιμωρία σε παλιότερα χρόνια. Τι επιπτώσεις θα μπορούσε να έχει αυτό στην ψυχολογία ενός εφήβου; Παρόλα αυτά μπορεί ο συναισθηματικός και ψυχολογικός τομέας να μην σας αγγίζει τόσο. Σκεφτείτε σε ποια λύση θα καταφύγουμε εμείς οι μαθητές ώστε να διασφαλίσουμε την θέση μας στο σχολείο. Για άλλη μία φορά στην παραπαιδεία …
Τέλος, ο χρόνος που θα αφιερώσουμε για αυτή την προετοιμασία θα χαθεί από άλλες εποικοδομητικές δραστηριότητες όπως ξένες γλώσσες, αθλήματα, ομίλους στο σχολείο, ευρωπαϊκά προγράμματα σχετικά με επίκαιρα θέματα…
Σας ζητούμε λοιπόν ομόφωνα να αποσύρετε το άρθρο 18 από το νομοσχέδιο.
Κυρία υπουργέ, Το τμήμα Α4 του Βαρβακείου πρότυπου γυμνασίου στην παρακάτω επιστολή σας εκθέτει την αντίρρηση του για το άρθρο 18 του πολυνομοσχεδίου. Πριν από μερικούς μήνες δώσαμε εισαγωγικές εξετάσεις που όριζαν την φοίτησή μας από την Α τάξη του πρότυπου γυμνασίου ως την Γ τάξη του αντίστοιχου πρότυπου λυκείου. Με το νέο νομοσχέδιο η «συμφωνία» μας με το κράτος αθετείται, πράγμα που μας κάνει να νιώθουμε αδικημένοι και αδύναμοι μπροστά σε κάθε απόφαση του κράτους η οποία μπορεί να αλλάξει το μέλλον μας. Μια στραβοτιμονιά – αποτυχία εκείνη τη μέρα, θα οδηγήσει σε αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Αυτός ο όρος ήταν η μεγαλύτερη τιμωρία σε παλιότερα χρόνια. Τι επιπτώσεις θα μπορούσε να έχει αυτό στην ψυχολογία ενός εφήβου; Παρόλα αυτά μπορεί ο συναισθηματικός και ψυχολογικός τομέας να μην σας αγγίζει τόσο. Σκεφτείτε σε ποια λύση θα καταφύγουμε εμείς οι μαθητές ώστε να διασφαλίσουμε την θέση μας στο σχολείο. Για άλλη μία φορά στην παραπαιδεία … Τέλος, ο χρόνος που θα αφιερώσουμε για αυτή την προετοιμασία θα χαθεί από άλλες εποικοδομητικές δραστηριότητες όπως ξένες γλώσσες, αθλήματα, ομίλους στο σχολείο, ευρωπαϊκά προγράμματα σχετικά με επίκαιρα θέματα… Σας ζητούμε λοιπόν ομόφωνα να αποσύρετε το άρθρο 18 από το νομοσχέδιο.