Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 2: Ποιες θεωρείτε ότι πρέπει να είναι οι πρόσθετες παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο;Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Μάρκου | 20 Ιανουαρίου 2011, 20:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Υπηρετώ στην εκπαίδευση μέσα στην τάξη 29 χρόνια. Νομίζω ότι οι συγχωνεύσεις σχολείων πρέπει να γίνονται με κύριο κριτίριο τον παιδαγωγικό παράγοντα. Είναι γεγονός ότι τα σχολεία που βρίσκονται σε απομεμακρυσμένες περιοχές δύσκολα θα μπορούσαν να συγχωνευθούν. Όμως να υπάρχουν σχολεία με περισσότερους καθηγητές από μαθητές δεν είναι δίκαιο ούτε παιδαγωγικά σωστό. Ο μαθητής πρέπει να είναι σε σχολείο με αρκετούς συμμαθητές του ώστε εκτός από τα μαθήματα να μπορεί να συμμετέχει και σε δράσεις να έρχεται σε επαφή με περισσότερα παιδιά και γενικά να μπορεί να κοινωνικοποιείται. Προσωπικά θεωρώ ότι τα σχολεία που δεν έχουν τον μίνιμουμ αριθμό μαθητών και υπάρχει δυνατότητα συγχώνευσης επιβάλλεται να συγχωνευτούν για το καλό των παιδιών. Δεν συμφωνώ όμως οι συγχωνεύσεις να γίνουν για οικονομικούς λόγους. Δεν δικαιολογείται σε γειτονικά τετράγωνα να υπάρχουν δύο σχολεία τις ίδιας βαθμίδας με τμήματα 10 και 12 ατόμων τη στιγμή που σε άλλα σχολεία της ίδιας πόλης τα τμήματα είναι γεμάτα ή και υπεραριθμα. Ας ξεκινήσει πρώτα λοιπόν ένας εξορθολογισμος της γεωγραφικής κατανομής των μαθητών στις μεγάλες πόλεις σε συνδυασμό φυσικά με την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου