Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου είναι απαραίτητο στοιχείο για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης των μαθητών, καθώς και για τον εντοπισμό των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών. Οι σύγχρονες απόψεις για την αξιολόγηση τονίζουν ότι πρέπει να είναι αυθεντικές. Ωστόσο, στην εκπαίδευση παραμένει η παραδοσιακή αξιολόγηση, η οποία δεν έχει πια ρόλο σε μια κοινωνία που απαιτεί μελλοντικούς ενεργούς πολίτες με δεξιότητες. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα οφείλει να προωθήσει μια βαθύτερη μάθηση, με την κατάλληλη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε αυθεντικές μορφές αξιολόγησης, ώστε το σχολείο να ανταποκριθεί στη νέα μάθηση και να υποστηρίξει πιο αποτελεσματικά την ανάπτυξη των μαθητών.
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου είναι απαραίτητο στοιχείο για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης των μαθητών, καθώς και για τον εντοπισμό των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών. Οι σύγχρονες απόψεις για την αξιολόγηση τονίζουν ότι πρέπει να είναι αυθεντικές. Ωστόσο, στην εκπαίδευση παραμένει η παραδοσιακή αξιολόγηση, η οποία δεν έχει πια ρόλο σε μια κοινωνία που απαιτεί μελλοντικούς ενεργούς πολίτες με δεξιότητες. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα οφείλει να προωθήσει μια βαθύτερη μάθηση, με την κατάλληλη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε αυθεντικές μορφές αξιολόγησης, ώστε το σχολείο να ανταποκριθεί στη νέα μάθηση και να υποστηρίξει πιο αποτελεσματικά την ανάπτυξη των μαθητών.