Ως μητέρα μαθητή Προτύπου Γυμνασίου θεωρώ ότι η διαδικασία της εισαγωγής των μαθητών στο Λύκειο μέσω εξετάσεων είναι εντελώς λανθασμένη, τόσο μαθησιακά όσο και παιδαγωγικά. Ήλπιζα ότι στόχος ενός πρότυπου σχολείου θα ήταν να εφοδιάσει με ουσιαστικές γνώσεις μαθητές που έχουν δυνατότητες και αυξημένη όρεξη για δουλειά, δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και στην ομαδική δουλειά, κάτι που λείπει από τη γενική εκπαίδευση. Το να απαιτηθεί άλλη μία εξέταση είναι εντελώς άστοχο και δεν εξυπηρετεί τη φιλοσοφία ενός προτύπου σχολείου.
Επιπλέον διασπά την ενότητα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναγκάζοντας έφηβους μαθητές να ανταγωνιστούν τους φίλους τους, εκείνους με τους οποίους δέθηκαν, όταν την πρώτη φορά βρέθηκαν μαζί σε ένα εντελώς άγνωστο περιβάλλον.
Η επανάληψη αυτής της δοκιμασίας είναι ψυχοφθόρα και εντελώς αντιπαιδαγωγική και αν ήταν γνωστή εξ αρχής, πολλοί γονείς δεν θα επέλεγαν αυτόν τον δρόμο.
Η αριστεία δεν αποτελεί ένα κατοστάρι βαθμοθηρίας, αλλά έναν μαραθώνιο στον οποίο τα παιδιά μας θα γίνουν ολοκληρωμένοι άνθρωποι.
Ελπίζω ότι το Υπουργείο θα λάβει σοβαρά υπόψη τις δίκαιες ενστάσεις και θα λειτουργήσει με γνώμονα το συμφέρον των μαθητών και τη διασφάλιση του κύρους των Προτύπων σχολείων.
Ως μητέρα μαθητή Προτύπου Γυμνασίου θεωρώ ότι η διαδικασία της εισαγωγής των μαθητών στο Λύκειο μέσω εξετάσεων είναι εντελώς λανθασμένη, τόσο μαθησιακά όσο και παιδαγωγικά. Ήλπιζα ότι στόχος ενός πρότυπου σχολείου θα ήταν να εφοδιάσει με ουσιαστικές γνώσεις μαθητές που έχουν δυνατότητες και αυξημένη όρεξη για δουλειά, δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και στην ομαδική δουλειά, κάτι που λείπει από τη γενική εκπαίδευση. Το να απαιτηθεί άλλη μία εξέταση είναι εντελώς άστοχο και δεν εξυπηρετεί τη φιλοσοφία ενός προτύπου σχολείου. Επιπλέον διασπά την ενότητα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αναγκάζοντας έφηβους μαθητές να ανταγωνιστούν τους φίλους τους, εκείνους με τους οποίους δέθηκαν, όταν την πρώτη φορά βρέθηκαν μαζί σε ένα εντελώς άγνωστο περιβάλλον. Η επανάληψη αυτής της δοκιμασίας είναι ψυχοφθόρα και εντελώς αντιπαιδαγωγική και αν ήταν γνωστή εξ αρχής, πολλοί γονείς δεν θα επέλεγαν αυτόν τον δρόμο. Η αριστεία δεν αποτελεί ένα κατοστάρι βαθμοθηρίας, αλλά έναν μαραθώνιο στον οποίο τα παιδιά μας θα γίνουν ολοκληρωμένοι άνθρωποι. Ελπίζω ότι το Υπουργείο θα λάβει σοβαρά υπόψη τις δίκαιες ενστάσεις και θα λειτουργήσει με γνώμονα το συμφέρον των μαθητών και τη διασφάλιση του κύρους των Προτύπων σχολείων.