Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη Αντώνης Κουκάς | 5 Μαΐου 2020, 22:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με την προσθήκη μιας γραμμής σε ένα νόμο και την αιτιολόγησή της με άλλες έξι γραμμές ατεκμηρίωτων επιχειρημάτων διώχνουμε από τα ημερήσια ΕΠΑΛ μία σειρά από μαθητές όπως: 1. Απόφοιτους ΓΕΛ και παλαιότερων τύπων Λυκείου που θέλουν να αποκτήσουν πτυχίο ειδικότητας 2. Απόφοιτους ΕΠΑΛ που θέλουν να αποκτήσουν πτυχίο άλλης ειδικότητας του ίδιου ή άλλου τομέα από αυτόν που αποφοίτησαν 3. Μαθητές ΕΠΑΛ που διέκοψαν τη φοίτησή τους για λόγους υγείας ή για άλλους λόγους και θέλουν να αποκτήσουν το απολυτήριο και το πτυχίο τους 4. Μαθητές που απορρίφθηκαν, για διάφορους λόγους, σε τάξεις του Γυμνασίου ή στην Α΄ Λυκείου ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ 5. Μαθητές που δεν πέτυχαν σε κάποια σχολή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και θέλουν να αποκτήσουν το πτυχίο μιας ειδικότητας των ΕΠΑΛ Τα παραπάνω βέβαια ισχύουν αφού ως γνωστόν εσπερινά ΕΠΑΛ ή Δημόσια ΙΕΚ δεν υπάρχουν παντού και δεν καλύπτουν όλες τις ειδικότητες δεδομένων των περιορισμών ως προς τον αριθμό των εγγραφών. Δεν θέλω να υποθέσω ότι στόχος είναι ΚΑΙ τα πιθανά οφέλη των ιδιωτικών ΙΕΚ. Οι μαθητές πάντως δύσκολα θα προσφύγουν σε αυτά αφού γνωρίζουμε ότι κατά κανόνα ανήκουν σε οικογένειες που δεν έχουν τα οικονομικά και άλλα μέσα που έχουν άλλοι συνομήλικοί τους. Αυτοί οι μαθητές θα έπρεπε να είναι οι πρώτοι που θα προστατεύονταν από το σύνταγμα. Σύνταγμα το οποίο ορίζει: <> Όσον αφορά στην αιτιολόγηση: 1. Η αποτελεσματικότερη πρόληψη των φαινομένων ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού ευνοείται από την ύπαρξη ενήλικων μαθητών αφού αυτοί λειτουργούν,στη μεγάλη τους πλειοψηφία και με βάση την τριακονταετή εμπειρία μου στην Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση, με μεγαλύτερη ωριμότητα και αντιμετωπίζουν θετικά τέτοια φαινόμενα. 2. Ως προς τον εξορθολογισμό της αριθμητικής σχέσης μαθητή-εκπαιδευτικού και εάν έχουμε στο μυαλό μας τις πλασματικές εγγραφές προς τί οι σύλλογοι των καθηγητών στο μέσον του έτους βάσει των στοιχείων του myschoοl όπου κάθε εβδομάδα καταγράφονται οι απουσίες; Δεν υπάρχει τρόπος εντοπισμού των πιθανών, ελαχιστότατων κατά την άποψή μου, περιπτώσεων που βλάπτουν την δημόσια εκπαίδευση; Η λύση είναι να διώξουμε από αυτή παιδιά των οικονομικά ασθενέστερων στρωμάτων;