Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 2: Ποιες θεωρείτε ότι πρέπει να είναι οι πρόσθετες παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο;Σχόλιο του χρήστη thanasis | 20 Ιανουαρίου 2011, 20:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
πρέπει να είμαστε πρακτικοί και αυτό σημαίνει ότι απ' τη στιγμή που δεν θέλει ο εκπαιδευτικός να σχολάει στις 5 το απόγευμα, η όλη επιχείρηση θα πάει περίπατο. Όλοι μιλάνε για υψηλού επιπέδου παιδεία κλπ αλλά τα κίνητρα είναι πολύ ταπεινά που κινητοποιούν τον άνθρωπο και ειδικά αν δεν έχει παιδεία. Δουλεύω στο παν/μίο και καθημερινά βιώνω το απλό αξίωμα: ''δουλευόμαστε όλοι μεταξύ μας''.... Αν δε τύχει και κληθεί κάποιος που είναι και της μόδας τελευταία, να καταθέσει στην δικαιοσύνη για πχ προμήθειες του δημοσίου, θα ακούσει έκπληκτος την ανακρίτρια να λέει ότι το γαιδούρι γεννιέται γαιδούρι, άρα δεν μπορεί να διορθωθεί. Με νόμους και νομοσχέδια δεν λύνεται κανένα πρόβλημα νοοτροπίας κεκτημένων και παράνομου πλουτισμού.... Προσέχτε γιατί το μέλλον σκέπτεται αλλιώς!