Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΓΙΑΜΑΣ ΛΟΥΚΑΣ | 5 Μαΐου 2020, 22:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όντας φοιτητής και προσφάτως διδαχθείς του μαθήματος της Κοινωνιολογίας, η απόφαση να καταργηθεί το μάθημα με κάνει να διερωτώμαι γιατί;;; Ένα μάθημα που, προσωπικά, με έκανε καλύτερο προσφέροντάς μου όχι μόνο γνώση αλλά και ερεθίσματα. Ερεθίσματα να ψάξω τι σημαινουν πραγματικά οι θεμελιώδεις αρχές της κοινωνίας και γιατί είναι τόσο σημαντικές. Άκουσα έννοιες που ενώ στην αρχή τις θεωρούσα ειδικό λεξιλόγιο, πλέον τις συναντάω και στη δική μου επιστήμη συνεχώς. Και αυτό ισχύει θεωρώ σε οποιονδήποτε άλλο επιστημονικό κλάδο. Αν η ζωή μας ήταν ένα δέντρο, τότε η Κοινωνιολογία θα 'ταν το λίπασμα που θρέφει τις ρίζες. Και όσο πιο δυνατές οι ρίζες τόσο πιο ισχυρό το δέντρο και κατ' επέκταση το δάσος. Το μάθημα δημιουργεί καλύτερους και πιο υγιώς σκεπτόμενους πολίτες. ΠΡΟΦΑΝΩΣ αυτό ενοχλεί κάποιους και σπεύδουν να το καταργήσουν. Υ.Γ : Θεωρώ αδιανόητο και απαξιωτικό τον τρόπο που "εν μία νυκτί" ανακοινώθηκε η απόφαση κατάργησης του μαθήματος, σε ένα κανάλι από μία δημοσιογράφο, ΟΧΙ από την ίδια την υπουργό.