Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ένα αντικείμενο που μαθησιακά, γνωστικά & ψυχοκινητικά, δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στους μαθητές. Συνεπώς, κρίνεται περιττή η προσθήκη του στο σχολικό πρόγραμμα.
Ο ρυθμός ανάπτυξης τού κάθε μαθητή είναι διαφορετικός. Το πότε & με ποιο τρόπο πρέπει να γίνει η προσέγγιση ενός τέτοιου θέματος για κάθε μαθητή είναι ξεχωριστό. Επομένως, το αντικείμενο κρίνεται & ακατάλληλο προς διδασκαλία.
Ο τρόπος που θα επεξεργαστεί ο κάθε εκπαιδευτικός το θέμα είναι υποκειμενικός. Αυτό σημαίνει ότι η θεματική μπορεί να γίνει τραγικά επικίνδυνη για τα παιδιά.
Δεν ξέρω σε τι αποβλέπει η εφαρμογή ενός προγράμματος σπουδών που παγκοσμίως έχει αποτύχει.
Νομίζω ότι είναι πιο φρόνιμο να αφήσουμε την οικογένεια να αναλάβει την ενημέρωση των παιδιών της για το συγκεκριμένο θέμα & να ασχοληθούμε με τα πολυάριθμα & αρκούντως σοβαρότερα προβλήματα τής εκπαίδευσης.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ένα αντικείμενο που μαθησιακά, γνωστικά & ψυχοκινητικά, δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στους μαθητές. Συνεπώς, κρίνεται περιττή η προσθήκη του στο σχολικό πρόγραμμα. Ο ρυθμός ανάπτυξης τού κάθε μαθητή είναι διαφορετικός. Το πότε & με ποιο τρόπο πρέπει να γίνει η προσέγγιση ενός τέτοιου θέματος για κάθε μαθητή είναι ξεχωριστό. Επομένως, το αντικείμενο κρίνεται & ακατάλληλο προς διδασκαλία. Ο τρόπος που θα επεξεργαστεί ο κάθε εκπαιδευτικός το θέμα είναι υποκειμενικός. Αυτό σημαίνει ότι η θεματική μπορεί να γίνει τραγικά επικίνδυνη για τα παιδιά. Δεν ξέρω σε τι αποβλέπει η εφαρμογή ενός προγράμματος σπουδών που παγκοσμίως έχει αποτύχει. Νομίζω ότι είναι πιο φρόνιμο να αφήσουμε την οικογένεια να αναλάβει την ενημέρωση των παιδιών της για το συγκεκριμένο θέμα & να ασχοληθούμε με τα πολυάριθμα & αρκούντως σοβαρότερα προβλήματα τής εκπαίδευσης.