Είναι απαράδεκτο να μην αποσυνδέεται ένα ιστορικά πειραματικό δημοτικό σχολείο όπως το ΠΣΠΑ από το γυμνάσιο και το λύκειό του με τα οποία συστεγάζεται για δεκαετίες γιατί αυτά τα τελευταία ξαφνικά και χωρίς λοιπά κριτήρια παρά με μόνη την αυθαίρετη και χωρίς καμία βάση "βούληση του νομοθέτη" βαφτίζονται πρότυπα.
Πολύ περισσότερο να μην προβλέπονται κανενός είδους μεταβατικές διατάξεις για τα παιδιά που ήδη φοιτούν στο δημοτικό και των οποίων η εμπιστοσύνη σε ένα ενιαίο σχολείο στο οποίο φοιτούν εδώ και χρόνια να τα διώχνει μετά την έκτη δημοτικού με μόνη εναλλακτική τη συμμετοχή τους σε πλήρως ανεπίτρεπτες και απαράδεκτες ανταγωνιστικές διαδικασίες στην ηλικία των 11 ετών.
Με τη ρύθμιση αυτή ανατρέπεται η εμπιστοσύνη των οικογενειών και των παιδιών στο δημόσιο σχολείο που φοιτούν, που αγάπησαν, όπου έκαναν δεσμούς. Ενισχύεται βέβαια η εμπιστοσύνη των φροντιστηριούχων στην κυβέρνηση που τρίβουν τα χέρια τους για τους νέους 10χρονους πελάτες.
Καμία παιδαγωγική μέριμνα κανένας σεβασμός για τα δικαιώματα των παιδιών σε μία ήρεμη και ξένοιαστη παιδική ηλικία με βάση τα διεθνώς παραδεδεγμένα πρότυπα όλων των προηγμένων χωρών.
Πόσο πίσω πια θα πάμε! Πόσο ο ... "νομοθέτης" για άλλη μία φορά δε θέλει το δημόσιο σχολείο αντάξιο του ρόλου που του αναγνωρίζει το Σύνταγμα, ως του απόλυτου μέσου για την ικανοποίηση του δικαιώματος στην παιδεία όλων μας!
Η εισαγωγή έντονα ανταγωνιστικών διαδικασιών σε μία ανεπίτρεπτη και παντελώς ατελέσφορη ηλικία για κάτι τέτοιο, δείχνει ότι ο σχεδιαστής του ΣΝ δεν έλαβε υπόψη του κανένα παιδαγωγικό επιστημονικό κριτήριο αλλά δυστυχώς μία στρεβλή εμμονή σε μία κακώς εννοούμενη αριστεία, την αριστεία των πλουσίων και την αριστεία των ψυχολογικά καταπιεσμένων παιδιών. Η αριστεία είναι εξαιρετική έννοια όταν είναι δημοκρατική, όταν ως πολιτεία έχεις τα μέσα και τη διάθεση και τα ..."κότσια" να την παρέχεις σε όλους.
Είναι απαράδεκτο να μην αποσυνδέεται ένα ιστορικά πειραματικό δημοτικό σχολείο όπως το ΠΣΠΑ από το γυμνάσιο και το λύκειό του με τα οποία συστεγάζεται για δεκαετίες γιατί αυτά τα τελευταία ξαφνικά και χωρίς λοιπά κριτήρια παρά με μόνη την αυθαίρετη και χωρίς καμία βάση "βούληση του νομοθέτη" βαφτίζονται πρότυπα. Πολύ περισσότερο να μην προβλέπονται κανενός είδους μεταβατικές διατάξεις για τα παιδιά που ήδη φοιτούν στο δημοτικό και των οποίων η εμπιστοσύνη σε ένα ενιαίο σχολείο στο οποίο φοιτούν εδώ και χρόνια να τα διώχνει μετά την έκτη δημοτικού με μόνη εναλλακτική τη συμμετοχή τους σε πλήρως ανεπίτρεπτες και απαράδεκτες ανταγωνιστικές διαδικασίες στην ηλικία των 11 ετών. Με τη ρύθμιση αυτή ανατρέπεται η εμπιστοσύνη των οικογενειών και των παιδιών στο δημόσιο σχολείο που φοιτούν, που αγάπησαν, όπου έκαναν δεσμούς. Ενισχύεται βέβαια η εμπιστοσύνη των φροντιστηριούχων στην κυβέρνηση που τρίβουν τα χέρια τους για τους νέους 10χρονους πελάτες. Καμία παιδαγωγική μέριμνα κανένας σεβασμός για τα δικαιώματα των παιδιών σε μία ήρεμη και ξένοιαστη παιδική ηλικία με βάση τα διεθνώς παραδεδεγμένα πρότυπα όλων των προηγμένων χωρών. Πόσο πίσω πια θα πάμε! Πόσο ο ... "νομοθέτης" για άλλη μία φορά δε θέλει το δημόσιο σχολείο αντάξιο του ρόλου που του αναγνωρίζει το Σύνταγμα, ως του απόλυτου μέσου για την ικανοποίηση του δικαιώματος στην παιδεία όλων μας! Η εισαγωγή έντονα ανταγωνιστικών διαδικασιών σε μία ανεπίτρεπτη και παντελώς ατελέσφορη ηλικία για κάτι τέτοιο, δείχνει ότι ο σχεδιαστής του ΣΝ δεν έλαβε υπόψη του κανένα παιδαγωγικό επιστημονικό κριτήριο αλλά δυστυχώς μία στρεβλή εμμονή σε μία κακώς εννοούμενη αριστεία, την αριστεία των πλουσίων και την αριστεία των ψυχολογικά καταπιεσμένων παιδιών. Η αριστεία είναι εξαιρετική έννοια όταν είναι δημοκρατική, όταν ως πολιτεία έχεις τα μέσα και τη διάθεση και τα ..."κότσια" να την παρέχεις σε όλους.