Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ντίνα ΠαπΑΚΏΣΤΑ | 5 Μαΐου 2020, 22:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η συμβολή των Κοινωνικών Επιστημών στη διαμόρφωση, καλλιέργεια και υπευθυνότητα των μελλοντικών πολιτών, είναι καθοριστική για την ανάπτυξη και εξέλιξη μιας κοινωνίας. Αν θέλουμε πραγματικά την πρόοδο τόσο σε ατομικό όσο και σε κοινωνικό επίπεδο, τα μαθήματα των Κοινωνικών Επιστημών πρέπει να εξακολουθήσουν να υπάρχουν και στις τρεις τάξεις του Λυκείου. Ειδικότερα η Κοινωνιολογία θα πρέπει να παραμείνει ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, γιατί δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές όχι απλά να μάθουν χρήσιμα πράγματα για τον εαυτό τους και την κοινωνία αλλά να νιώσουν τη χαρά, τον ενθουσιασμό και την ικανοποίηση της κατανόησης των όσων συμβαίνουν γύρω τους. Γιατί τα νέα παιδιά, οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να σκέφτονται, να κρίνουν, να συγκρίνουν, να συνειδητοποιούν, να αμφισβητούν, να απορρίπτουν και να αποδέχονται κοινωνικά φαινόμενα, καταστάσεις και διαδικασίες. Γιατί μέσα από όλα αυτά οδηγούνται στην ολοκλήρωσή τους και σαν άτομα και σαν ενεργοί πολίτες.