Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Εκπαιδευτικός | 5 Μαΐου 2020, 23:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σας παρακαλώ να αναθεωρήσετε αυτή τη διάταξη. Δουλεύω εδώ και 17 χρόνια στο δημόσιο δημοτικό σχολείο. Πολλοί από μας πιστέψαμε σε σας και ελπίζουμε ότι πραγματικά θα εργαστείτε για μια αναβαθμισμένη εκπαίδευση. Εκ πείρας, όμως, σας λέω ότι δεν αναβαθμίζεται η εκπαίδευση με αύξηση του αριθμού των παιδιών μέσα στις τάξεις. Αυτή η αύξηση θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα, απ' ότι φιλοδοξείτε ότι θα λύσει. Δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά ένα τμήμα με 26-27 μαθητές. Μέσα σ' αυτούς έχεις παιδιά με ηπιότερες διαταραχές, αλλά και παιδιά με άλλες σοβαρότερες διαταραχές, που δεν μπορούν να λειτουργήσουν σε πολυπληθή τμήματα. Επίσης, υπάρχουν γονείς που έχουν αποδεχτεί τις δυσκολίες των παιδιών τους και συνεργάζονται με τους εκπαιδευτικούς, αλλά και γονείς που τους είναι αδιανόητο να δεχτούν ότι το παιδί τους έχει κάποια αναπτυξιακή διαταραχή και δε δέχονται να περάσει από το ΚΕΣΥ, για να μπορέσει να πάρει παράλληλη στήριξη. Τι θα γίνει μ' αυτά τα παιδιά; Θα χαθούν μέσα σε ένα τμήμα 27 μαθητών. Εμείς οι δάσκαλοι είμαστε παιδαγωγοί. Έχουμε βασικές γνώσεις ψυχολογίας και κάποιοι από μας είμαστε πιο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα ειδικής αγωγής. Δεν είμαστε, όμως, ούτε ψυχολόγοι, ούτε ειδικοί για να διαχειριστούμε σοβαρές καταστάσεις και μάλιστα μέσα σε πολυπληθή τμήματα και με απουσία παράλληλης. Άλλωστε, η διδακτική ώρα περνάει τόσο γρήγορα που και να θες να δώσεις ιδιαίτερη προσοχή σε κάποιους μαθητές κάποιες φορές, δυστυχώς, δεν προλαβαίνεις. Πόσο μάλλον σε τμήματα με μεγάλο αριθμό μαθητών!