Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1α) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον ορισμό των πρότυπων–πειραματικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη ΘΑΝΟΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ | 20 Ιανουαρίου 2011, 21:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: 1. ΠΕΙΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ,ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ,ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΛΗΣΗ ΤΑΛΕΝΤΩΝ.ΕΠΙΛΟΓΗ ΒΑΣΕΙ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΒΛΗΤΗΣ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ. 2. ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ,ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ, ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ, ΚΑΘΟΤΙ ΣΤΟΧΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΥΦΥΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ,ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΥΤΑ. 3. ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΒΑΣΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΡΙΤΙΡΙΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΣΥΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ.π.χ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΒΑΣΕΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΟΠΩΣ ΤΑ Α.Ε.Ι.,ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ,ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ. 4. Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΗ , ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ, ΚΑΘΟΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΗΣ,Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΗΣ.