Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος | 5 Μαΐου 2020, 23:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών σε ποια έρευνα με ποιοτικά παιδαγωγικά χαρακτηριστικά βασίζεται που είναι δημοσιευμένη σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά; Είναι ένα κρίσιμο ερώτημα... Πώς θα κάνεις ομαδοσυνεργατική διδασκαλία σε 26 παιδιά. Οι αρχές της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας μιλούν για ομάδες των 4-6 ατόμων. Τι ομάδες θα προκύψουν και πώς θα γίνεται εφικτή η ομαδοσυνργατική διδασκαλία; Μήπως με αυτόν τον τρόπο ωθούμε τους/τις εκπαιδευτικούς σε παραδοσιακές διδασκαλίες με "παράδοση" μαθημάτων; Αλήθεια, ποιος είναι ο μέσος όρος των μαθητών/-τριών ανά τάξη στις χώρες του ΟΟΣΑ; Ετούτη η αύξηση το μόνο που θα δημιουργήσει (σε συνάρτηση και με τα δεδομένα για τον covid-19) είναι δυσκολίες και προβλήματα!