Η δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» και οι δήθεν «νέοι θεματικοί κύκλοι» μόνο νέοι δεν είναι. Θεματικές όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, η αειφορία, η κλιματική αλλαγή, η ασφάλεια-πρόληψη, ο εθελοντισμός αποτελούν θέματα διαθεματικών δράσεων ή μελετών εμβάθυνσης (project) που υλοποιούν τα νηπιαγωγεία εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Μερικά άλλα όπως τα επαγγέλματα και ιδίως η διατροφή αποτελούν θέματα προτεραιότητας, υλοποιούνται κάθε χρόνο και γι` αυτό συμπεριλαμβάνονται στον ετήσιο προγραμματισμό.
Ακόμα και η ρομποτική, όπως και η εκπαίδευση STEM, εφαρμόζονται πλέον από πολλά νηπιαγωγεία στο βαθμό που καταφέρνουν να αποκτούν τον απαραίτητο εκπαιδευτικό εξοπλισμό, καθώς αυτός έχει υψηλό κόστος.
Όσο για τη διδασκαλία των τεχνολογιών και με ΤΠΕ, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η εξασφάλιση χώρου για την τοποθέτηση των Η/Υ στα νηπιαγωγεία και όχι εκπαίδευση με ΤΠΕ, καθώς μεγάλος αριθμός νηπιαγωγών έχουν λάβει ανάλογη επιμόρφωση και γνωρίζουν πως να τις διδάξουν.
Απορούμε λοιπόν τι καινούργιο είναι αυτό που θέλετε να εισάγετε, για το οποίο θα χρειαστούν και ειδικότητες εκπαιδευτικών που θα τους ανατεθεί η διδασκαλία αυτών των δήθεν «νέων» θεματικών κύκλων και ενοτήτων;
Η δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» και οι δήθεν «νέοι θεματικοί κύκλοι» μόνο νέοι δεν είναι. Θεματικές όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, η αειφορία, η κλιματική αλλαγή, η ασφάλεια-πρόληψη, ο εθελοντισμός αποτελούν θέματα διαθεματικών δράσεων ή μελετών εμβάθυνσης (project) που υλοποιούν τα νηπιαγωγεία εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Μερικά άλλα όπως τα επαγγέλματα και ιδίως η διατροφή αποτελούν θέματα προτεραιότητας, υλοποιούνται κάθε χρόνο και γι` αυτό συμπεριλαμβάνονται στον ετήσιο προγραμματισμό. Ακόμα και η ρομποτική, όπως και η εκπαίδευση STEM, εφαρμόζονται πλέον από πολλά νηπιαγωγεία στο βαθμό που καταφέρνουν να αποκτούν τον απαραίτητο εκπαιδευτικό εξοπλισμό, καθώς αυτός έχει υψηλό κόστος. Όσο για τη διδασκαλία των τεχνολογιών και με ΤΠΕ, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η εξασφάλιση χώρου για την τοποθέτηση των Η/Υ στα νηπιαγωγεία και όχι εκπαίδευση με ΤΠΕ, καθώς μεγάλος αριθμός νηπιαγωγών έχουν λάβει ανάλογη επιμόρφωση και γνωρίζουν πως να τις διδάξουν. Απορούμε λοιπόν τι καινούργιο είναι αυτό που θέλετε να εισάγετε, για το οποίο θα χρειαστούν και ειδικότητες εκπαιδευτικών που θα τους ανατεθεί η διδασκαλία αυτών των δήθεν «νέων» θεματικών κύκλων και ενοτήτων;