Διαφωνώ κάθετα με τη 'σεξουαλική διαπαιδαγώγηση' των παιδιών ιδίως από το νηπιαγωγείο, αλλά και γενικότερα στο σχολείο, εκτός από προϋποθέσεις. Με ποιά ειδικά προσόντα θα μιλήσει ο κάθε δάσκαλος, που πιθανόν να έχει δικά του άλυτα θέματα, για τόσο λεπτά ζητήματα στα παιδιά; Σε ποιές επιστημονικές έρευνες βασίζεται μια τέτοια απόφαση; Δείχνουν τέτοιες έρευνες ότι τα παιδιά γίνονται πιο ικανοί άνθρωποι στο να φτιάξουν στέρεες σχέσεις αργότερα; Αν χρειάζεται κάτι, αυτό είναι διαπαιδαγώγηση γύρω από τις ανθρώπινες σχέσεις γενικότερα, γύρω από την ανάγκη σεβασμού, ειλικρίνειας, εντιμότητας, υπομονής, αλλά και σταθερότητας, ώστε να μην υποκύπτουν λόγω κοινωνικής πίεσης σε πράγματα που δεν θέλουν. Και μέσα σε αυτά, αγωγή για το χτίσιμο οικογένειας μεθαύριο. Όχι έτσι ξερή 'σεξουαλική διαπαιδαγώγηση'. Είναι πολύ φτωχή προσέγγιση, ανάξια του πολιτισμού και του ήθους αυτού του τόπου, και εν δυνάμει καταστροφική για τα παιδιά, προσφέροντάς τους επιπλέον υλικό από αυτό που προσφέρουν χίλια-δυο άλλα μέσα για να φαντάζονται, να επεξεργάζονται ή να εφαρμόζουν στην πράξη- τραγικά, εγκληματικά πρόωρα. Αλήθεια, εκείνοι που προτείνουν το πολυνομοσχέδιο, διδάσκουν έτσι τα δικά τους παιδιά από τη νηπιακή ηλικία; Επιτέλους, κάτι που να είναι προς το συμφέρον των παιδιών και της κοινωνίας μας, θα νομοθετήσουμε;
Διαφωνώ κάθετα με τη 'σεξουαλική διαπαιδαγώγηση' των παιδιών ιδίως από το νηπιαγωγείο, αλλά και γενικότερα στο σχολείο, εκτός από προϋποθέσεις. Με ποιά ειδικά προσόντα θα μιλήσει ο κάθε δάσκαλος, που πιθανόν να έχει δικά του άλυτα θέματα, για τόσο λεπτά ζητήματα στα παιδιά; Σε ποιές επιστημονικές έρευνες βασίζεται μια τέτοια απόφαση; Δείχνουν τέτοιες έρευνες ότι τα παιδιά γίνονται πιο ικανοί άνθρωποι στο να φτιάξουν στέρεες σχέσεις αργότερα; Αν χρειάζεται κάτι, αυτό είναι διαπαιδαγώγηση γύρω από τις ανθρώπινες σχέσεις γενικότερα, γύρω από την ανάγκη σεβασμού, ειλικρίνειας, εντιμότητας, υπομονής, αλλά και σταθερότητας, ώστε να μην υποκύπτουν λόγω κοινωνικής πίεσης σε πράγματα που δεν θέλουν. Και μέσα σε αυτά, αγωγή για το χτίσιμο οικογένειας μεθαύριο. Όχι έτσι ξερή 'σεξουαλική διαπαιδαγώγηση'. Είναι πολύ φτωχή προσέγγιση, ανάξια του πολιτισμού και του ήθους αυτού του τόπου, και εν δυνάμει καταστροφική για τα παιδιά, προσφέροντάς τους επιπλέον υλικό από αυτό που προσφέρουν χίλια-δυο άλλα μέσα για να φαντάζονται, να επεξεργάζονται ή να εφαρμόζουν στην πράξη- τραγικά, εγκληματικά πρόωρα. Αλήθεια, εκείνοι που προτείνουν το πολυνομοσχέδιο, διδάσκουν έτσι τα δικά τους παιδιά από τη νηπιακή ηλικία; Επιτέλους, κάτι που να είναι προς το συμφέρον των παιδιών και της κοινωνίας μας, θα νομοθετήσουμε;