Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Βασίλειος ΠΕ78 | 5 Μαΐου 2020, 23:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η θέση της κοινωνιολογίας στη Γ΄τάξη του λυκείου θα έπρεπε να είναι αυτονόητη σε μια ορθολογική, σύγχρονη, δυτική κοινωνία . Είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των τμημάτων της κατεύθυνσης είναι σχετικά με το αντικείμενο της κοινωνιολογίας. Αντ΄αυτού, ονομάζουμε "εξορθολογισμό" του συστήματος, το γεγονός ότι θα εισάγονται μαθητές στα τμήματα Κοινωνιολογίας, Κοιν. Ανθρωπολογίας, Πολιτικής Επιστήμης, Κοινωνικής κ Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Ψυχολογίας κοκ χωρίς να εξετάζονται σε μάθημα κοινωνικών επιστημών. Αυτό είναι μια πρωτοτυπία. Η στρέβλωση αυτή θα μπορούσε να διευθετηθεί με έναν εξαιρετικά απλό τρόπο, αρκεί φυσικά να υπήρχε η πολιτική βούληση και μια αντικειμενική προσέγγιση: Δώστε τη δυνατότητα επιλογής της κοινωνιολογίας ή των λατινικών ανάλογα με τη σχολή που επιθυμεί κάποιος να περάσει. Αλλιώς δημιουργήστε μια αυτοτελή κατεύθυνση κοινωνικών επιστημών επιπλέον αυτής των ανθρωπιστικών (βλέπε σχέδιο Αρβανιτόπουλου). Είναι παιδαγωγικά και επιστημονικά ορθό αλλά και σε τελική ανάλυση είναι σύμφωνο με την κοινή λογική.