Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Στυλιανή Ηλιοπούλου | 5 Μαΐου 2020, 23:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως απόφοιτη της Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ δηλώνω εξ αρχής ότι όχι μόνον είναι απαραίτητη η διδασκαλία των Λατινικών στους μαθητές Λυκείου της κλασσικής παιδείας, μα θα έπρεπε να διδάσκονται - ως κύριο μάθημα - σε όλες τις φιλολογικές σχολές των ΑΕΙ. Θα ήθελα να επισημάνω την ανάγκη αναβάθμισης της διδαχής των Λατινικών στο επίπεδο διδασκαλίας ξένης γλώσσας. Θεωρώντας λανθασμένο τον χαρακτηρισμό των Λατινικών, ως "γλώσσα νεκρή", μη ομιλουμένη θα αντιπαραβάλλω τη σημαντικότητα της γνώσης τους για επιστημονικές μελέτες. Θεωρώ τεχνητό τον "ανταγωνισμό" ανάμεσα στα Λατινικά και την Κοινωνιολογία. Θα πρότεινα για τις εισαγωγικές εξετάσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση να συμπεριληφθούν όλα τα "χαρακτηριστικά" μαθήματα των αντίστοιχων πανεπιστημιακών τμημάτων (Ψυχολογία, Κοινωνιολογία, Λατινικά, Θρησκευτικά...) ώστε οι υποψήφιοι να έχουν δικαίωμα επιλογής ενός ή/και περισσοτέρων μαθημάτων.