Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΦΕΛ. | 5 Μαΐου 2020, 23:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καθώς το 75% των σχολών του 1ου επιστημονικού πεδίου ανήκει στις Κοινωνικές Επιστήμες είναι παράδοξο να μην υπάρχει σχετικό μάθημα στις πανελλήνιες εξετάσεις. Εκτός από την απαραίτητη παρουσία της κοινωνιολογίας στις πανελλήνιες λόγω της άμεσης σχέσης της με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, η ενίσχυση των κοινωνικών επιστημών στο σύνολό τους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αποτελεί ένα βήμα μπροστά, είναι θέμα παιδείας και αφορά στο χτίσιμο της μελλοντικής μας κοινωνίας. Οι κοινωνικές επιστήμες δίνουν τα απαραίτητα εφόδια στα παιδιά να ερμηνεύσουν και να αντιληφθούν φαινόμενα που τα αφορούν άμεσα στο παρόν τους, στην καθημερινότητά τους όπως ο σχολικός εκφοβισμός αλλά και πιο σύνθετα όπως η μετανάστευση, η οικονομική κρίση, η ανεργία. Τα θέματα αυτά μπορεί να προσεγγίζονται επιφανειακά από άλλα μαθήματα αλλά κανένα δεν εμβαθύνει σε αυτά όσο η κοινωνιολογία και τα συναφή μαθήματα. Οι κοινωνικές επιστήμες και οι κοινωνικοί επιστήμονες έχουν πολλά να προσφέρουν στο σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα.