Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αυγερινός Αναστασόπουλος | 5 Μαΐου 2020, 23:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η βιαιότητα με την οποία αφαιρέθηκαν στο πρόσφατο παρελθόν τα λατινικά από τις Εξετάσεις υπήρξε απόδειξη των εμμονών και της ιδεοληψίας υπό το καθεστώς των οποίων ελήφθη η απόφαση. Πόση άλλη πια κοινωνιολογία; Από το Γυμνάσιο οι Έλληνες μαθητές συνεχώς με αυτή ασχολούνται, με τις ποικίλες ονομασίες που το μάθημα λαμβάνει κατά περίπτωση στις διάφορες τάξεις. Αποστήθιση, αδιαφορία και στο τέλος η χαρά του παιδιού, "Διαβάστε ό, τι άλλο θέλετε..!" κ.λπ. Για τον σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό η γνώση των λατινικών είναι θεμελιώδης, γιατί τα λατινικά είναι η άλλη μεγάλη γλώσσα του ευρωπαϊκού πολιτισμού μαζί με τα αρχαία ελληνικά. Αυτή είναι η μεγάλη αλήθεια. Κι είναι εξίσου απαραίτητη η γνώση τους όσο και των ελληνικών, νέων και αρχαίων. Γιατί άραγε οι Έλληνες μαθητές / φοιτητές - σε αντίθεση με ό, τι συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες - πρέπει να αποκλειστούν από έναν τόσο κρίσιμο τομέα της λογοτεχνίας και της κουλτούρας, του πολιτισμού της Ευρώπης, ειδικά στον Μεσογειακό κόσμο, που παράλληλα είχε καταλυτικά αποτελέσματα στην δική τους ιστορία αλλά και στην παγκόσμια ιστορία και πολιτισμό; Ευχαριστώ για την φιλοξενία. Αυγερινός Αναστασόπουλος Φιλόλογος Φροντιστής - Ιστορικός (ΜΑ) Εκπαιδευτής Ενηλίκων Δ.ΙΕΚ