Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΧΑΤΖΗΛΙΑΔΟΥ Μ. | 5 Μαΐου 2020, 23:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διάπλαση ελεύθερων και υπεύθυνων πολιτών, η ανάπτυξη δημιουργικής και κριτικής σκέψης, ο σεβασμός των ανθρώπινων δικαιωμάτων, η ενίσχυση της αλληλοκατανόησης και της συνεργασίας, η ενδυνάμωση των μαθητών/ριών ώστε να κατανοήσουν την ανάγκη της ενεργούς συμμετοχής, αποτελούν κάποιους από τους στόχους της εκπαίδευσης. Και θεωρώ ότι όλοι συμφωνούμε σε αυτό! Όλα τα παραπάνω αποτελούν και το στόχο των κοινωνικών επιστημών. Η κοινωνιολογία ως μάθημα των κοινωνικών επιστημών βοηθά τις μαθήτριες και τους μαθητές να αναπτύξουν κριτική σκέψη και να γίνουν ενεργές/οί πολίτες, καθώς χωρίς κριτική σκέψη δεν υπάρχουν ενεργοί πολίτες.Επίσης, η κοινωνιολογία είναι βασικό γνωστικό αντικείμενο και διδάσκεται στην πλειονότητα των πανεπιστημιακών τμημάτων που ανήκουν στο πεδίο της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών. Δεν μπορεί λοιπόν να μην ανήκει στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα παραβλέποντας τα πολυπληθή τμήματα Κοινωνικών Επιστημών για τα οποία διαγωνίζονται οι υποψήφιοι/ες.