Τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο και λιγότερο στο Δημοτικό είναι αμφισβητήσιμα παιδαγωγικά για τρεις απλούς λόγους.
1ον αφαιρείται από το γονιό η ευθύνη για την ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού του. Την ίδια στιγμή η κοινωνία του ζητάει ευθύνη για την συμπεριφορά του παιδιού του. Μοιάζει σαν να καταργείται ο θεσμός της οικογένειας.
2ον Όσο και ακατάλληλοι να είναι κάποιοι γονείς δεν δικαιολογείται η αντικατάστασή τους από άλλους που ενδεχομένως να είναι ακαταλληλότεροι και ανεπαρκείς στο να αναλάβουν αυτές τις ήπιες δεξιότητες και
3ον Εκπαιδευτικός πολλά χρόνια δεν έχω συναντήσει θεωρίες επιστημονικές που να κατοχυρώνουν αυτές τις επεμβάσεις στην πρωτοβάθμια τουλάχιστον εκπαίδευση.
Τα εργαστήρια δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο και λιγότερο στο Δημοτικό είναι αμφισβητήσιμα παιδαγωγικά για τρεις απλούς λόγους. 1ον αφαιρείται από το γονιό η ευθύνη για την ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού του. Την ίδια στιγμή η κοινωνία του ζητάει ευθύνη για την συμπεριφορά του παιδιού του. Μοιάζει σαν να καταργείται ο θεσμός της οικογένειας. 2ον Όσο και ακατάλληλοι να είναι κάποιοι γονείς δεν δικαιολογείται η αντικατάστασή τους από άλλους που ενδεχομένως να είναι ακαταλληλότεροι και ανεπαρκείς στο να αναλάβουν αυτές τις ήπιες δεξιότητες και 3ον Εκπαιδευτικός πολλά χρόνια δεν έχω συναντήσει θεωρίες επιστημονικές που να κατοχυρώνουν αυτές τις επεμβάσεις στην πρωτοβάθμια τουλάχιστον εκπαίδευση.