Στο συγκεκριμένο άρθρο πρέπει ρητά να αναφέρεται η εξαίρεση από τις εξετάσεις εισαγωγής για τα Πρότυπα Λύκεια όλων των μαθητών των Α και Β τάξεων που ήδη σήμερα, το σχολικό έτος 2019-2020, φοιτούν σε Πρότυπα Γυμνάσια.
Η ανωτέρω εξαίρεση δικαιολογείται επειδή,οι μαθητές αυτοί εισήχθησαν με εισαγωγικές εξετάσεις στην Α Γυμνασίου και κατά το χρόνο εισαγωγής τους ο Νόμος ρητά όριζε το δικαίωμα εισαγωγής τους στο Πρότυπο Λύκειο μόνο με ενδοσχολικές εξετάσεις, εφόσον για την συγκεκριμένη βαθμίδα (δευτεροβάθμια εκπαίδευση) είχαν ήδη αξιολογηθεί.
Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη τους ενωσιακούς κανόνες περί ίσης μεταχείρισης, βέβαιο είναι ότι, με το συγκεκριμένο άρθρο η αρχή αυτή καταστρατηγείται όταν μαθητές της ίδιας βαθμίδας (δευτεροβάθμια εκπαίδευση) υφιστάμενων πειραματικών σχολείων, με την αλλαγή μονάδων πειραματικών σε πρότυπα, θα λάβουν απολυτήριο τίτλο Προτύπου Λυκείου χωρίς καν να έχουν αξιολογηθεί, ενώ μαθητές που έχουν ήδη αξιολογηθεί και κατακτήσει με πολύ κόπο μια θέση σε ένα Πρότυπο Γυμνάσιο, να τους ζητείται να επαναξιολογηθούν.
Στο συγκεκριμένο άρθρο πρέπει ρητά να αναφέρεται η εξαίρεση από τις εξετάσεις εισαγωγής για τα Πρότυπα Λύκεια όλων των μαθητών των Α και Β τάξεων που ήδη σήμερα, το σχολικό έτος 2019-2020, φοιτούν σε Πρότυπα Γυμνάσια. Η ανωτέρω εξαίρεση δικαιολογείται επειδή,οι μαθητές αυτοί εισήχθησαν με εισαγωγικές εξετάσεις στην Α Γυμνασίου και κατά το χρόνο εισαγωγής τους ο Νόμος ρητά όριζε το δικαίωμα εισαγωγής τους στο Πρότυπο Λύκειο μόνο με ενδοσχολικές εξετάσεις, εφόσον για την συγκεκριμένη βαθμίδα (δευτεροβάθμια εκπαίδευση) είχαν ήδη αξιολογηθεί. Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη τους ενωσιακούς κανόνες περί ίσης μεταχείρισης, βέβαιο είναι ότι, με το συγκεκριμένο άρθρο η αρχή αυτή καταστρατηγείται όταν μαθητές της ίδιας βαθμίδας (δευτεροβάθμια εκπαίδευση) υφιστάμενων πειραματικών σχολείων, με την αλλαγή μονάδων πειραματικών σε πρότυπα, θα λάβουν απολυτήριο τίτλο Προτύπου Λυκείου χωρίς καν να έχουν αξιολογηθεί, ενώ μαθητές που έχουν ήδη αξιολογηθεί και κατακτήσει με πολύ κόπο μια θέση σε ένα Πρότυπο Γυμνάσιο, να τους ζητείται να επαναξιολογηθούν.