Eίμαι μαθήτρια της ΣΤ Δημοτικού και όλο το χρόνο, όπως όλα τα παιδιά που έχουμε βάλει στόχο να περάσουμε σε κάποιο Πρότυπο Γυμνάσιο, δουλεύω σκληρά, κουράζομαι περισσότερο. Τόσο εγώ όσο και οι συμμαθητές μου πιστεύουμε ότι αυτή είναι μία διαδικασία η οποία θα μας επιτρέψει να βρεθούμε στο σύντομο μέλλον σε ένα καλύτερο σχολείο και γι’ αυτό νιώθουμε ότι αξίζει τον κόπο η όλη μας προσπάθεια. Η πίεση αυτή που νιώθουμε όμως δεν είναι κάτι που πραγματικά θα θέλαμε να ξαναπεράσουμε σύντομα. Είναι εξουθενωτικό να νιώθεις να απειλείσαι συνέχεια ότι θα χάσεις κάτι που κουράστηκες να αποκτήσεις, τη θέση σου στο σχολείο. Εγώ νιώθω ότι θα το σκέφτομαι συνέχεια. Αγαπάω τη μάθηση αλλά θα ήθελα να την απολαμβάνω με ηρεμία σ’ ένα δημιουργικό και μη ανταγωνιστικό σχολείο.
Eίμαι μαθήτρια της ΣΤ Δημοτικού και όλο το χρόνο, όπως όλα τα παιδιά που έχουμε βάλει στόχο να περάσουμε σε κάποιο Πρότυπο Γυμνάσιο, δουλεύω σκληρά, κουράζομαι περισσότερο. Τόσο εγώ όσο και οι συμμαθητές μου πιστεύουμε ότι αυτή είναι μία διαδικασία η οποία θα μας επιτρέψει να βρεθούμε στο σύντομο μέλλον σε ένα καλύτερο σχολείο και γι’ αυτό νιώθουμε ότι αξίζει τον κόπο η όλη μας προσπάθεια. Η πίεση αυτή που νιώθουμε όμως δεν είναι κάτι που πραγματικά θα θέλαμε να ξαναπεράσουμε σύντομα. Είναι εξουθενωτικό να νιώθεις να απειλείσαι συνέχεια ότι θα χάσεις κάτι που κουράστηκες να αποκτήσεις, τη θέση σου στο σχολείο. Εγώ νιώθω ότι θα το σκέφτομαι συνέχεια. Αγαπάω τη μάθηση αλλά θα ήθελα να την απολαμβάνω με ηρεμία σ’ ένα δημιουργικό και μη ανταγωνιστικό σχολείο.