Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Γεωργοπουλος | 5 Μαΐου 2020, 23:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με την αφαίρεση της Κοινωνιολογίας από τα παννελαδικως εξεταζόμενα μαθήματα προτείνω να μετονομάσετε όλη την κατεύθυνση σε Φιλολογία -μιας και τα Λατινικά μόνο σε αυτή τη σχολή είναι απαραιτητα -Οι υπόλοιπες σχολές της θεωρητικής περίπου το 75% σχετίζονται με κοινωνικές σπουδές.Πως λοιπόν το υπουργείο πήρε μια τέτοια απόφαση χωρίς να καλύπτει και αυτά τα τμήματα -Η αντικατάσταση του μαθήματος δείχνει μόνο πολιτική εμπάθεια της κυβέρνησης και είναι εξαιρετικά άδικη κίνηση αυτή μιας και το μάθημα της κοινωνιολογίας θα δωθεί φέτος για πρώτη φορά .Δεν προλάβατε καν να το αξιολογήσετε και το βγάζετε εκτός και μάλιστα επαναφέροντας ένα γλωσσικό μάθημα -το οποίο ανήκει στην προϊστορία και χωρίς καμία πρακτική εφαρμογή -Η κοινωνιολογία θίγει προβλήματα της καθημερινότητας και οξύνει την κριτική ικανότητα -Ήταν ένα μάθημα που έλειπε στη θεωρητική κατεύθυνση -Μόνο θετική είναι η παρουσία του και μάλιστα καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του συγκεκριμένου επιστημονικού πεδίου .Περιμεναμε από το Υπουργείο αλλαγές εκσυγχρονισμού και όχι να εμμένει σε μαθήματα από την εποχή των δεινοσαύρων !!!! Ναι στην κοινωνιολογία και στην ενίσχυση των κοινωνικών επιστημών !!!!!