Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 5 Μαΐου 2020, 23:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΑΣΙΖΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΟΣΤΟΣ). Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΕΜΦΑΝΗΣ ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ (ΤΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ) ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΓΩ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ(π.χ. ΟΛΛΑΝΔΙΑ,ΙΣΡΑΗΛ,κ.α.) ΑΛΙΕΙΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ (π.χ.ΙΤΑΛΙΑ,ΙΑΠΩΝΙΑ,κ.α) ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ,ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ,κ.α) ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ (ΚΙΝΗΤΑ ,Η/Υ, ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ, ΟΧΗΜΑΤΑ κ.α.) ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΧΩΕΣ. ΤΙ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ; ΜΟΝΟ Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.ΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΣΕ 9 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ,ΑΝ ΟΜΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΑΣ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΑΝΔΟΙ ΑΣ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ !!!!!!