Αξιότιμη Κα Υπουργέ,
Τις τελευταίες ημέρες προσπαθούμε να κατανοήσουμε τους λόγους που σας οδληγησαν στην απόφαση να υποβάλετε τα παιδιά που φοιτούν στην α και β γυμνασίου στη διαδικασία της επαναξιολόγησης για την εισαγωγή τους στο λύκειο του σχολείου όπου ήδη φοιτούν. Τα συγκεκριμένα παιδιά δεν εισήχθησαν με κλήρωση αλλά με απαιτητικές εξετάσεις κατόπιν ισχυρού ανταγωνισμου. Τώρα 2 ή 1 χρόνο μόλις μετά τους ζητάτε να μπουν ξανά στην αρένα για να ανταγωνιστουν ποιούς; Τους φίλους που μόλις δημιούργησαν. Και πάλι έξοδα για φροντιστήρια, και πάλι κόπος, προσπάθεια, αγωνία. Κατά την εισαγωγή τους στο γυμνάσιο δεν είχαν κάτι να χάσουν. Τώρα ενδέχεται να χάσουν τις παρέες τους και να γυρίσουν ηττημένοι στα λύκεια της περιοχής τους.
Μήπως όλος αυτός ο ζήλος πηγάζει από την πρόθεσή σας να ενισχύσετε την παραπαιδεία;
Παρακαλώ να το αναθεωρήσετε και να μην υποστούν τη συγκεκριμένη διαδιακασία τουλάχιστον όσα παιδια φοιτούν ήδη στα πρότυπα γυμνάσια.
Αξιότιμη Κα Υπουργέ, Τις τελευταίες ημέρες προσπαθούμε να κατανοήσουμε τους λόγους που σας οδληγησαν στην απόφαση να υποβάλετε τα παιδιά που φοιτούν στην α και β γυμνασίου στη διαδικασία της επαναξιολόγησης για την εισαγωγή τους στο λύκειο του σχολείου όπου ήδη φοιτούν. Τα συγκεκριμένα παιδιά δεν εισήχθησαν με κλήρωση αλλά με απαιτητικές εξετάσεις κατόπιν ισχυρού ανταγωνισμου. Τώρα 2 ή 1 χρόνο μόλις μετά τους ζητάτε να μπουν ξανά στην αρένα για να ανταγωνιστουν ποιούς; Τους φίλους που μόλις δημιούργησαν. Και πάλι έξοδα για φροντιστήρια, και πάλι κόπος, προσπάθεια, αγωνία. Κατά την εισαγωγή τους στο γυμνάσιο δεν είχαν κάτι να χάσουν. Τώρα ενδέχεται να χάσουν τις παρέες τους και να γυρίσουν ηττημένοι στα λύκεια της περιοχής τους. Μήπως όλος αυτός ο ζήλος πηγάζει από την πρόθεσή σας να ενισχύσετε την παραπαιδεία; Παρακαλώ να το αναθεωρήσετε και να μην υποστούν τη συγκεκριμένη διαδιακασία τουλάχιστον όσα παιδια φοιτούν ήδη στα πρότυπα γυμνάσια.