Αξιότιμη κυρία υπουργέ,
θα σας παρακαλούσα να επανεξετάσετε το άρθρο 18 του νομοσχεδίου,το οποίο αδικεί κατάφωρα όλους αυτούς τους μαθητές των Προτύπων σχολείων οι οποίοι προκειμένου να φοιτήσουν σε αυτά,υποβλήθηκαν σε ιδιαιτέρως σκληρές κ απαιτητικές εξετάσεις! θεωρώ πως τίθεται υπό αμφισβήτηση η έννοια της αριστείας,-που τόσος λόγος έχει γίνει γι αυτήν- ζητώντας από αυτά τα παιδιά να διαγωνιστούν, εκ νέου,για την εισαγωγή τους στο Λύκειο και μάλιστα από μηδενική βάση,οδηγώντας τα σε εξουθένωση ψυχική κ πνευματική!
Ας θεωρηθεί αυτοδίκαιη η μετάβαση αυτών των επιμελών μαθητών από το Γυμνάσιο στο Λύκειο κι ας δημιουργηθούν επιπλέον τμήματα για τους νεοεισαχθέντες.
Δείξτε την εμπιστοσύνη σας σ αυτά τα χαρισματικά παιδιά κ μην κλονίζετε την δική τους προς την μάθηση κ την Παιδεία!
Αξιότιμη κυρία υπουργέ, θα σας παρακαλούσα να επανεξετάσετε το άρθρο 18 του νομοσχεδίου,το οποίο αδικεί κατάφωρα όλους αυτούς τους μαθητές των Προτύπων σχολείων οι οποίοι προκειμένου να φοιτήσουν σε αυτά,υποβλήθηκαν σε ιδιαιτέρως σκληρές κ απαιτητικές εξετάσεις! θεωρώ πως τίθεται υπό αμφισβήτηση η έννοια της αριστείας,-που τόσος λόγος έχει γίνει γι αυτήν- ζητώντας από αυτά τα παιδιά να διαγωνιστούν, εκ νέου,για την εισαγωγή τους στο Λύκειο και μάλιστα από μηδενική βάση,οδηγώντας τα σε εξουθένωση ψυχική κ πνευματική! Ας θεωρηθεί αυτοδίκαιη η μετάβαση αυτών των επιμελών μαθητών από το Γυμνάσιο στο Λύκειο κι ας δημιουργηθούν επιπλέον τμήματα για τους νεοεισαχθέντες. Δείξτε την εμπιστοσύνη σας σ αυτά τα χαρισματικά παιδιά κ μην κλονίζετε την δική τους προς την μάθηση κ την Παιδεία!