Ως γονέας μαθητή της ΣΤ Δημοτικού που θα διαγωνισθεί φέτος για την εισαγωγή σε Πρότυπο Γυμνάσιο διαφωνώ απόλυτα με την εισηγηθείσα θέσπιση εξετάσεων για την μετάβαση των μαθητών στην Α τάξη του αντίστοιχου Πρότυπου Λυκείου. Δεν μπορώ να αποδεχθώ την ψυχολογική επιβάρυνση και το άγχος που θα υποστεί το παιδί μου μέσω αυτής της διαδικασίας ούτε φυσικά την απογοήτευση και την αίσθηση απόρριψης που ενδέχεται να υποστεί στην περίοδο της εφηβείας. Σαφώς αποτελεί σημαντικότατο ανασταλτικό παράγοντα για την συμμετοχή των παιδιών στις εν λόγω εξετάσεις οι οποίες για εμένα προσωπικά αλλά και πολλούς γονείς αποτελούν την μόνη ευκαιρία που δύναμαι να δώσω στο παιδί μου για φοίτηση σε ένα καλύτερο σχολείο.
Δεν θέλω να πιστέψω ότι στόχος είναι να αποθαρρύνουμε τους μαθητές των Δημοτικών από την φοίτηση στα Πρότυπα σχολεία. Η αξιολόγηση είναι σημαντική για την επίτευξη του στόχου της αριστείας ωστόσο για την μετάβαση των μαθητών από το Γυμνάσιο στο Λύκειο θα πρέπει να γίνεται στα πλαίσια των προαγωγικών εξετάσεων του Γυμνασίου ώστε να μην αποτελεί μία μακροχρόνια πηγή άγχους και αβεβαιότητας για την επιστροφή του μαθητή με την ρετσινιά του "αποτυχημένου" στο σχολείο της γειτονιάς.
Για τους παραπάνω λόγους πρέπει να αναθεωρηθεί η θέσπιση προαγωγικών εξετάσεων από τα Πρότυπα Γυμνάσια στα Πρότυπα Λύκεια.
Ως γονέας μαθητή της ΣΤ Δημοτικού που θα διαγωνισθεί φέτος για την εισαγωγή σε Πρότυπο Γυμνάσιο διαφωνώ απόλυτα με την εισηγηθείσα θέσπιση εξετάσεων για την μετάβαση των μαθητών στην Α τάξη του αντίστοιχου Πρότυπου Λυκείου. Δεν μπορώ να αποδεχθώ την ψυχολογική επιβάρυνση και το άγχος που θα υποστεί το παιδί μου μέσω αυτής της διαδικασίας ούτε φυσικά την απογοήτευση και την αίσθηση απόρριψης που ενδέχεται να υποστεί στην περίοδο της εφηβείας. Σαφώς αποτελεί σημαντικότατο ανασταλτικό παράγοντα για την συμμετοχή των παιδιών στις εν λόγω εξετάσεις οι οποίες για εμένα προσωπικά αλλά και πολλούς γονείς αποτελούν την μόνη ευκαιρία που δύναμαι να δώσω στο παιδί μου για φοίτηση σε ένα καλύτερο σχολείο. Δεν θέλω να πιστέψω ότι στόχος είναι να αποθαρρύνουμε τους μαθητές των Δημοτικών από την φοίτηση στα Πρότυπα σχολεία. Η αξιολόγηση είναι σημαντική για την επίτευξη του στόχου της αριστείας ωστόσο για την μετάβαση των μαθητών από το Γυμνάσιο στο Λύκειο θα πρέπει να γίνεται στα πλαίσια των προαγωγικών εξετάσεων του Γυμνασίου ώστε να μην αποτελεί μία μακροχρόνια πηγή άγχους και αβεβαιότητας για την επιστροφή του μαθητή με την ρετσινιά του "αποτυχημένου" στο σχολείο της γειτονιάς. Για τους παραπάνω λόγους πρέπει να αναθεωρηθεί η θέσπιση προαγωγικών εξετάσεων από τα Πρότυπα Γυμνάσια στα Πρότυπα Λύκεια.