Η τροποποίηση του Ν. 4589/2019 με την προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο”, αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, χρειάζεται αναδιατύπωση, ώστε να αναφέρεται όχι μόνο στους διαφορετικούς κλάδους υποψηφίων με δύο πτυχία αλλά και στους κλάδους γενικής και ειδικής αγωγής. Πιο συγκεκριμένα, απαιτείται η μη μεταφορά προϋπηρεσίας από τη γενική στην ειδική αγωγή, ιδιαίτερα μάλιστα στην περίπτωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Και αυτό γιατί οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ61 πρέπει να αντιμετωπιστούν επιτέλους με ενιαίο τρόπο ως αυτούσιοι κλάδοι ειδικής αγωγής, αφού είναι οι μόνοι που υπηρετούν αποκλειστικά σε δομές ΕΑΕ. Η επιλογή του Υπουργείου να αντιμετωπίζει ισότιμα τους κλάδους ΠΕ70ΕΑΕ με τους ΠΕ71 καθώς και τους ΠΕ60ΕΑΕ με τους ΠΕ61, βάζοντάς τους στους ίδιους πίνακες (Δασκάλων Ειδικής Αγωγής και Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής αντίστοιχα), δεν μπορεί να σημαίνει αυτόματα ότι η προϋπηρεσία των πρώτων θα μεταφέρεται στους πίνακες ειδικής αγωγής από όπου και αν προέρχεται!
Επιπλέον, το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, που παραμένει, απαξιώνει την προϋπηρεσία πολλών εκπαιδευτικών.
Τέλος, πάγιο αίτημα των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71 παραμένουν οι “καθαροί πίνακες” με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.
Η τροποποίηση του Ν. 4589/2019 με την προσθήκη της φράσης “ανά κλάδο”, αναφορικά με την προσμέτρηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, χρειάζεται αναδιατύπωση, ώστε να αναφέρεται όχι μόνο στους διαφορετικούς κλάδους υποψηφίων με δύο πτυχία αλλά και στους κλάδους γενικής και ειδικής αγωγής. Πιο συγκεκριμένα, απαιτείται η μη μεταφορά προϋπηρεσίας από τη γενική στην ειδική αγωγή, ιδιαίτερα μάλιστα στην περίπτωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Και αυτό γιατί οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ71 και ΠΕ61 πρέπει να αντιμετωπιστούν επιτέλους με ενιαίο τρόπο ως αυτούσιοι κλάδοι ειδικής αγωγής, αφού είναι οι μόνοι που υπηρετούν αποκλειστικά σε δομές ΕΑΕ. Η επιλογή του Υπουργείου να αντιμετωπίζει ισότιμα τους κλάδους ΠΕ70ΕΑΕ με τους ΠΕ71 καθώς και τους ΠΕ60ΕΑΕ με τους ΠΕ61, βάζοντάς τους στους ίδιους πίνακες (Δασκάλων Ειδικής Αγωγής και Νηπιαγωγών Ειδικής Αγωγής αντίστοιχα), δεν μπορεί να σημαίνει αυτόματα ότι η προϋπηρεσία των πρώτων θα μεταφέρεται στους πίνακες ειδικής αγωγής από όπου και αν προέρχεται! Επιπλέον, το ανώτατο όριο των 120 μονάδων εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, που παραμένει, απαξιώνει την προϋπηρεσία πολλών εκπαιδευτικών. Τέλος, πάγιο αίτημα των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71 παραμένουν οι “καθαροί πίνακες” με βάση το πτυχίο και τη συνολική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε στους πίνακες αυτούς.