Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Γιατράς | 5 Μαΐου 2020, 23:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ξενόγλωσση εκπαίδευση και Πληροφορική Θα έπρεπε να αξιοποιηθούν εργαλεία όπως το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας καθώς και η Πιστοποίηση στην πληροφορική, καθώς αποτελούν και απαραίτητα προσόντα στην αγορά εργασίας. Να ενισχυθεί κάθε τάξη με μία επιπλέον ώρα, η οποία θα προσφέρεται ως προετοιμασία για την πιστοποίηση Ξένης Γλώσσας και Πληροφορικής. Αν καταφέρουμε ένα ποσοστό μαθητών να φεύγει από το Γυμνάσιο με πιστοποίηση στην Β΄ Ξένη Γλώσσα σε ένα επίπεδο Α2 και μια πιστοποίηση στην Πληροφορική, θα έχουμε πετύχει το πρώτο σημαντικό βήμα. Αυτό δεν βλάπτει τα φροντιστήρια ξένων Γλωσσών, αντιθέτως ένας μαθητής που έχει κάποια εμπεδωμένη και πιστοποιημένη γνώση, θα μπορούσε να το σκεφτεί πιο σοβαρά να συνεχίσει μετά το Λύκειο.