Ενώ αυξάνονται τα όργανα που εμπλέκονται στην διοίκηση των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων, παραμένουν αδιευκρίνιστα ζητήματα που έχουν δημιουργήσει πολλά προβλήματα σε πάρα πολύ μεγάλο αριθμό Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων λόγω της ασάφειας της υφιστάμενης νομοθεσίας. Πρέπει, παραδείγματος χάριν, να καταστεί σαφές ποιος εκπ/κός προηγείται μεταξύ εκπ/κών της ίδιας ειδικότητας που υπηρετούν στο ίδιο Πρότυπο ή Πειραματικό Σχολείο, ή ποιος αποφασίζει για το ‘σπάσιμο’ τμημάτων σε μαθήματα όπως τα εργαστηριακά μαθήματα, κ.ο.κ.
Επίσης, με δεδομένη την βούληση της υπουργού να ενισχύσει τους Ομίλους, θα μπορούσε να δίνεται στους εκπ/κούς η δυνατότητα να συμμετέχουν σε περισσότερους του ενός Ομίλους.
Ενώ αυξάνονται τα όργανα που εμπλέκονται στην διοίκηση των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων, παραμένουν αδιευκρίνιστα ζητήματα που έχουν δημιουργήσει πολλά προβλήματα σε πάρα πολύ μεγάλο αριθμό Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων λόγω της ασάφειας της υφιστάμενης νομοθεσίας. Πρέπει, παραδείγματος χάριν, να καταστεί σαφές ποιος εκπ/κός προηγείται μεταξύ εκπ/κών της ίδιας ειδικότητας που υπηρετούν στο ίδιο Πρότυπο ή Πειραματικό Σχολείο, ή ποιος αποφασίζει για το ‘σπάσιμο’ τμημάτων σε μαθήματα όπως τα εργαστηριακά μαθήματα, κ.ο.κ. Επίσης, με δεδομένη την βούληση της υπουργού να ενισχύσει τους Ομίλους, θα μπορούσε να δίνεται στους εκπ/κούς η δυνατότητα να συμμετέχουν σε περισσότερους του ενός Ομίλους.