Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΒΕΡΟΝΙΚΑ ΡΟΥΛΑ | 5 Μαΐου 2020, 23:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης και η τήρηση στοιχειώδους υγιεινής λόγω της σοβαρής υγειονομικής κρίσης αλλά και της εποχικής γρίπης επιτάσσει την ΜΕΙΩΣΗ και όχι την αύξηση μαθητών ανά τάξη. Ηδη μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις σύγχρονες απαιτήσεις της εκπαίδευσης όπως αποδεικνύεται από το πρόγραμμα PISA. Το 2018 οι Έλληνες μαθητές και μαθήτριες, όπως και παλαιότερα, πήραν "κάτω από τη βάση" στα τρία γνωστικά αντικείμενα (μαθηματικά, φυσικές επιστήμες και κατανόηση κειμένου) καταλαμβάνοντας την τέταρτη απο το τελος θέση αναμεσα απο 76 χώρες του ΟΟΣΑ. Η Ελλάδα με την ολέθρια υποβάθμιση της εκπαίδευσης σε τίποτα πλέον δεν θυμίζει την γενέτειρα σημαντικών επιστημων που υπήρξε κάποτε.