Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σταθοπούλου Κ. | 5 Μαΐου 2020, 23:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως φιλόλογος θεωρώ ότι η επαναφορά του μαθήματος των Λατινικών επιβάλλεται για την αναβάθμιση των κλασικών σπουδών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα λατινικά αποτελούν έναν βασικό πυλώνα της κλασικής παιδείας και συμβάλλουν στην καλύτερη γνώση και κατανόηση του Ελληνικού και Ευρωπαϊκού πολιτισμού. Η διδασκαλία κειμένων της λατινικής γραμματείας αναπτύσσει την κριτική ικανότητα των μαθητών, βοηθά στην καλλιέργεια της αυτοσυνειδησίας τους και στην υιοθέτηση ανθρωπιστικών αξιών και ιδανικών, διαπλάθοντας ελεύθερους και ώριμους πολίτες. Ωστόσο, ενδείκνυται η αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας του μαθήματος με την επιλογή διαφορετικών κειμένων, τα οποία θα άπτονται θεμάτων πολιτικής, ηθικής, ρητορικής, δικαίου και πολιτισμού σε διαθεματική προσέγγιση και με κείμενα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές θα προσεγγίσουν συγκριτικά την εξέλιξη των θεμελιωδών αξιών και αρχών που συνιστούν σήμερα τον πολιτισμό μας.