Αξιότιμη κ. Υπουργέ,
προκαλεί δυσάρεστη έκπληξη η πρόβλεψη διεξαγωγής εξετάσεων για την εισαγωγή από το πρότυπο γυμνάσιο στο πρότυπο λύκειο και είναι απορίας άξιο, ποιος σας εισηγήθηκε τη συγκεκριμένη άστοχη διάταξη.
Ο εισηγητής της διάταξης όφειλε να γνωρίζει τόσο τον τρόπο εισαγωγής και το επίπεδο μάθησης στα πρότυπα γυμνάσια όσο και το θεσμικό πλαίσιο βάσει του οποίου τα παιδιά εισήχθηκαν και φοιτούν.
Οι μαθητές έχουν εισαχθεί στο πρότυπο γυμνάσιο μετά από υψηλού επιπέδου και κύρους εξετάσεις, στις οποίες επιτυγχάνουν οι άριστοι των αρίστων. Εν συνεχεία κατά τη φοίτησή τους έχοντας ενσυνείδητη την επιμέλεια συνεχίζουν να αριστεύουν ενταγμένοι στο οικείο σχολικό περιβάλλον και στις παρέες τους. Σύμφωνα δε με το θεσμικό πλαίσιο εισαγωγής τους μεταβαίνουν αυτοδίκαια στο πρότυπο λύκειο.
Τώρα, ενώ συνεχίζουν να είναι άριστοι, εσείς τους καλείτε σε επανεξετάσεις ενώ βρίσκονται σε δυσμενή ψυχολογική θέση σε σχέση με τους συνυποψήφιούς τους, οι οποίοι προσέρχονται στις εξετάσεις χωρίς να διακινδυνεύουν κάτι καθώς δεν έχουν να χάσουν ούτε το οικείο σχολικό περιβάλλον τους ούτε τους φίλους και τις παρέες τους, με επιχείρημα σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση την ανανέωση του μαθητικού πληθυσμού. Ανανέωση που ωστόσο δεν προβλέπεται για τα πειραματικά σχολεία με αποτέλεσμα η αιτιολογική έκθεση για έναν ακόμη λόγο να πάσχει και να αυτοαναιρείται.
Αγαπητοί εισηγητές την ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις. Η διεύρυνση του μαθητικού πληθυσμού επιτυγχάνεται και σωστά με την δημιουργία νέων προτύπων.
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, πρόκειται για πειθαρχημένα παιδιά, συνεπή στις υποχρεώσεις τους. Ας φανείτε και εσείς, που όπως φαίνεται από το βιογραφικό σας ότι είσαστε, συνεπής απέναντί τους, και το κράτος ας φανεί συνεπές απέναντι στους αυριανούς του πολίτες, και αποσύρετε την συγκεκριμένη διάταξη.
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, προκαλεί δυσάρεστη έκπληξη η πρόβλεψη διεξαγωγής εξετάσεων για την εισαγωγή από το πρότυπο γυμνάσιο στο πρότυπο λύκειο και είναι απορίας άξιο, ποιος σας εισηγήθηκε τη συγκεκριμένη άστοχη διάταξη. Ο εισηγητής της διάταξης όφειλε να γνωρίζει τόσο τον τρόπο εισαγωγής και το επίπεδο μάθησης στα πρότυπα γυμνάσια όσο και το θεσμικό πλαίσιο βάσει του οποίου τα παιδιά εισήχθηκαν και φοιτούν. Οι μαθητές έχουν εισαχθεί στο πρότυπο γυμνάσιο μετά από υψηλού επιπέδου και κύρους εξετάσεις, στις οποίες επιτυγχάνουν οι άριστοι των αρίστων. Εν συνεχεία κατά τη φοίτησή τους έχοντας ενσυνείδητη την επιμέλεια συνεχίζουν να αριστεύουν ενταγμένοι στο οικείο σχολικό περιβάλλον και στις παρέες τους. Σύμφωνα δε με το θεσμικό πλαίσιο εισαγωγής τους μεταβαίνουν αυτοδίκαια στο πρότυπο λύκειο. Τώρα, ενώ συνεχίζουν να είναι άριστοι, εσείς τους καλείτε σε επανεξετάσεις ενώ βρίσκονται σε δυσμενή ψυχολογική θέση σε σχέση με τους συνυποψήφιούς τους, οι οποίοι προσέρχονται στις εξετάσεις χωρίς να διακινδυνεύουν κάτι καθώς δεν έχουν να χάσουν ούτε το οικείο σχολικό περιβάλλον τους ούτε τους φίλους και τις παρέες τους, με επιχείρημα σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση την ανανέωση του μαθητικού πληθυσμού. Ανανέωση που ωστόσο δεν προβλέπεται για τα πειραματικά σχολεία με αποτέλεσμα η αιτιολογική έκθεση για έναν ακόμη λόγο να πάσχει και να αυτοαναιρείται. Αγαπητοί εισηγητές την ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις. Η διεύρυνση του μαθητικού πληθυσμού επιτυγχάνεται και σωστά με την δημιουργία νέων προτύπων. Αξιότιμη κ. Υπουργέ, πρόκειται για πειθαρχημένα παιδιά, συνεπή στις υποχρεώσεις τους. Ας φανείτε και εσείς, που όπως φαίνεται από το βιογραφικό σας ότι είσαστε, συνεπής απέναντί τους, και το κράτος ας φανεί συνεπές απέναντι στους αυριανούς του πολίτες, και αποσύρετε την συγκεκριμένη διάταξη.