Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 13 – Ίδρυση και διασύνδεσηΣχόλιο του χρήστη ΔΣ Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Μαρασλείου | 5 Μαΐου 2020, 23:29
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Η βελτίωση της συμπεριφοράς των μαθητών μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την καλύτερη ένταξη τους στο σχολικό περιβάλλον. Σύμφωνα με τις διεθνείς και σύγχρονες προσεγγίσεις για την αντιμετώπιση και την υποστήριξη των μαθητών που παρουσιάζουν προβλήματα συμπεριφοράς, απαιτείται εξειδικευμένη επιστημονική παρέμβαση, ολοκληρωμένα προγράμματα με συνεχή και μόνιμη παρουσία ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών εντός των σχολικών μονάδων. Για το σκοπό αυτό προτείνεται η επαρκής στελέχωση των σχολείων με τις συγκεκριμένες ειδικότητες (απαραιτήτως ένας ψυχολόγος ανά σχολική μονάδα), ώστε τα παιδιά να πλαισιωθούν από εξειδικευμένους επιστήμονες οι οποίοι να μπορούν να παρέχουν στους μαθητές διεξόδους και ευκαιρίες αλλαγής και καλύτερης προσαρμογής στο σχολικό περιβάλλον. Επιπλέον προτείνεται ολοκληρωμένη προσέγγιση με την πλαισίωση και την θεσμοθετημένη συνεργασία των ψυχολόγων των σχολικών μονάδων τόσο με τους εκπαιδευτικούς όσο και με τους γονείς, προκειμένου οι παρεμβάσεις να είναι ολοκληρωμένες και στοχευμένες. Και τα πειραματικά σχολεία, λόγω της τυχαίας επιλογής μαθητών, παρουσιάζουν τέτοιου τύπου προβλήματα που εμφανίζονται σε όλα τα σχολεία της χώρας. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων. Με εκτίμηση, Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Μαρασλείου