Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αντωνία Μπαλλούς | 5 Μαΐου 2020, 23:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Κοινωνιολογία είναι το μάθημα βάσης όλων των κοινωνικών επιστημών. Ως απόφοιτος του Νομικού Τμήματος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών διδάχθηκα στο Πανεπιστήμιο Κοινωνιολογία του Δικαίου και όχι Λατινικά. Δεν νοείται στο σύγχρονο λύκειο να μην διδάσκεται το αντικείμενο αυτό με βαρύνουσα σημασία, άρα ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, καθόσον πρόκειται για μάθημα απολύτως χρήσιμο στους μαθητές τόσο για την κατανόηση σε βάθος των σημερινών περίπλοκων κοινωνικών φαινομένων, όσο και για την τροφοδότηση και περαιτέρω διασύνδεση με τα άλλα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της κατεύθυνσης αυτής, κυρίως της Ιστορίας και της Γλώσσας και φυσικά για τις μετέπειτα σπουδές τους, δεδομένου ότι τα Πανεπιστημιακά Τμήματα, στα οποία διδάσκονται κλάδοι της Κοινωνιολογίας είναι πολύ περισσότερα έναντι αυτών, όπου διδάσκονται τα Λατινικά. Ποιο, λοιπόν, το επιστημονικό και παιδαγωγικό έρεισμα, Κυρία Υπουργέ, για την κατάργηση της Κοινωνιολογίας από πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα;