Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης Μειτανίδης | 5 Μαΐου 2020, 23:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Πληροφορική παιδεία είναι αναγκαίο να ενισχυθεί τόσο σε ποιότητα όσο και σε ποσότητα, με την διαμόρφωση ενός πλαισίου διδασκαλίας, αντίστοιχου με αυτό των υπολοίπων μαθημάτων που οδηγούν στον κλασικό αλφαβητισμό. Και αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί με την μια μόνο ώρα την εβδομάδα διδασκαλίας του μαθήματος των ΤΠΕ. Για να επέλθει ο βαθμός αντίληψης που απαιτείται ώστε οι ΤΠΕ να χρησιμοποιούνται με τον πιο προσοδοφόρο τρόπο ως μέσο αναζήτησης, υποστήριξης και εμπέδωσης της γνώσης, θα πρέπει να επέλθει ταυτόχρονα και Πληροφορικός αλφαβητισμός με την έννοια της διδασκαλίας θεμελιωδών εννοιών Πληροφορικής. Επομένως χρειάζεται τουλάχιστον άλλη μια ώρα διδασκαλίας και ίσως μετονομασία του μαθήματος σε κάτι που να υποδηλώνει πιο καθαρά τον όρο Πληροφορική.