Είμαι κάτοικος Πλάκας και πιστεύω στο Δημόσιο Σχολείο. Το μόνο Δημόσιο που υπάρχει στην Ιστορική αυτή περιοχή είναι το 1ο Πειραματικό. Η προσφυγή των γονέων στο Συμβούλιο της Επικρατείας ανέδειξε την αδικία, δεν υπήρξε όμως διορθωτική πράξη. H διασύνδεση του Δημοτικού Σχολείου του Μαρασλείου με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών, με τον νόμο 4610 τον Μάιο του 2019 καταργήθηκε αλλά ποτέ δεν εφαρμόστηκε. Αναγνωρίζω την ανάγκη διασύνδεσης των Πειραματικών σχολείων, με την έννοια της ομαλής μετάβασης σε σχολείο του ιδίου συλλογισμού. Για τα παιδιά μας πρόκειται. Η περιοχή της Πλάκας όμως δεν έχει Δημόσιο σχολείο. Ο ετήσιος αριθμός παιδιών που εισάγονται κάθε χρόνο στο Γυμνάσιο είναι πραγματικά ελάχιστος, καθώς η περιοχή αποδυναμώνεται ολοένα και περισσότερο από τον οικιστικό της χαρακτήρα. Τα λίγα εναπομείναντα παιδιά τελικά αναγκάζονται να μετακινούνται σε περιοχές χωρίς συγκοινωνιακή σύνδεση (Μεταξουργείο-Κουκάκι-Θησείο). Θα ήταν θεμιτό τα ελάχιστα (και με αποδεδειγμένα πραγματικά πειστήρια του τόπου κατοικίας) παιδιά να έχουν προτεραιότητα και οι υπόλοιπες θέσεις που περισσεύουν της διασύνδεσης να διατίθενται σε κλήρωση.
Είμαι κάτοικος Πλάκας και πιστεύω στο Δημόσιο Σχολείο. Το μόνο Δημόσιο που υπάρχει στην Ιστορική αυτή περιοχή είναι το 1ο Πειραματικό. Η προσφυγή των γονέων στο Συμβούλιο της Επικρατείας ανέδειξε την αδικία, δεν υπήρξε όμως διορθωτική πράξη. H διασύνδεση του Δημοτικού Σχολείου του Μαρασλείου με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών, με τον νόμο 4610 τον Μάιο του 2019 καταργήθηκε αλλά ποτέ δεν εφαρμόστηκε. Αναγνωρίζω την ανάγκη διασύνδεσης των Πειραματικών σχολείων, με την έννοια της ομαλής μετάβασης σε σχολείο του ιδίου συλλογισμού. Για τα παιδιά μας πρόκειται. Η περιοχή της Πλάκας όμως δεν έχει Δημόσιο σχολείο. Ο ετήσιος αριθμός παιδιών που εισάγονται κάθε χρόνο στο Γυμνάσιο είναι πραγματικά ελάχιστος, καθώς η περιοχή αποδυναμώνεται ολοένα και περισσότερο από τον οικιστικό της χαρακτήρα. Τα λίγα εναπομείναντα παιδιά τελικά αναγκάζονται να μετακινούνται σε περιοχές χωρίς συγκοινωνιακή σύνδεση (Μεταξουργείο-Κουκάκι-Θησείο). Θα ήταν θεμιτό τα ελάχιστα (και με αποδεδειγμένα πραγματικά πειστήρια του τόπου κατοικίας) παιδιά να έχουν προτεραιότητα και οι υπόλοιπες θέσεις που περισσεύουν της διασύνδεσης να διατίθενται σε κλήρωση.