Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ε.Μ. | 5 Μαΐου 2020, 23:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στις μέρες μας, είναι επιτακτική ανάγκη,η αναβάθμιση των Θετικών Επιστημών και ιδιαίτερα των Μαθηματικών πιο πολύ από ποτέ! Ακούμε καθημερινά για τη χρήση μαθηματικών μοντέλων και στοιχεία Στατιστικής! Ακούμε και συγχέουμε την εκθετική μεταβολή με την γεωμετρική πρόοδο! Μαθήματα όπως η Αστρονομία ή και η Φυσική γενικής παιδείας με σύχρονο υλικό έχουν πάψει να διδάσκονται. Για τη Β Λυκείου: η εξέταση της Αλγεβρας γενικής παιδείας είναι απαραίτητη σε όσους ακολουθήσουν κατεύθυνση θετικών επιστημών. Η ομάδα προσανατολισμού θετικών πρέπει να ενισχυθεί. Οι 2 ώρες των Μαθηματικών δεν αρκούν για εμβάθυνση των εννοιών. Ως προς τη Γ Λυκείου, να διατηρηθούν οι 4 ομάδες προσανατολισμού. Ειδικά, ο τομέας Υγείας πρέπει να διατηρηθεί. Είναι πλέον γνωστό ότι θα το επιλέξουν ένας μεγάλος αριθμός μαθητών και στο μέλλον, μιας και η ζήτηση στο χώρο της Υγείας για εύρεση εργασίας θα είναι αυξημένη. Επίσης, να διατηρηθούν οι ώρες διδασκαλίας για τα μαθήματα προσανατολισμού, αφού συμβάλλουν στην ολοκλήρωση της ύλης που για διάφορους λόγους (Προσλήψεις, Καιρικές συνθήκες, θέματα υγείας) καθυστερεί. Ευχαριστώ.