Κα Υπουργέ, έχετε με θάρρος πολλές φορές προασπιστεί την αριστεία και σας τιμά. Η αριστεία όμως δεν είναι κάτι που εκδηλώνεται και αποδεικνύεται μόνο μέσω εξετάσεων. Οι μαθητές του Προτύπων Γυμνασίων έχουν αποδείξει ότι είναι άριστοι κατα τις δύσκολες εξετάσεις τους για την είσοδό τους στο Γυμνάσιο. Αποδεικνύουν επίσης καθημερινά πόσο άριστοι είναι από τις δύσκολες εργασίες που τους ανατίθενται και βγάζουν εις πέρας με επιτυχία, από τη συμμετοχή τους σε απαιτητικά εκπαιδευτικά προγράμματα εκτός ωρών διδασκαλίας, από τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς κα. Είναι μαθητές που ξενυχτούν καθημερινά πάνω από τα βιβλία τους και ξυπνούν με όρεξη νωρίς το πρωί (νωρίτερα από τους μαθητές των συμβατικών σχολείων αφού οι περισσότεροι μένουν αρκετά μακριά) για να φτάσουν στο σχολείο τους εγκαίρως. Δίνουν μια διαρκή μάχη και αποδεικνύουν καθημερινά την αξία τους. Λέτε μετά το τέλος της Γ' Γυμνασίου να χρειάζονται εκ νέου εξετάσεις για να αποδείξουν πόσο άριστοι είναι; Το φινλανδικό μοντέλο που τα πάει τόσο καλά στις εξετάσεις της PISA δεν στηρίζεται στις συνεχείς εξετάσεις.
Θα πρότεινα ότι αντί εξετάσεων να τους ενισχύσετε με αξιολογημένους εκπαιδευτικούς με όραμα και όρεξη για δουλειά. Να τους ενισχύστε με θεματικές, όπως πολύ σωστά θέλετε να εισάγετε και στα συμβατικά σχολεία, για ενίσχυση των δεξιοτήτων τους και των δυνατοτήτων τους. Γιατί η χώρα μας στηρίζεται σ'αυτά τα άριστα παιδιά τόσο για τη γνώση τους όσο και δημιουργική τους φαντασία αλλά και για τη διάθεσή τους για καινοτομία. Είναι οι μελλοντικοί επιστήμονες!
Κα Υπουργέ, έχετε με θάρρος πολλές φορές προασπιστεί την αριστεία και σας τιμά. Η αριστεία όμως δεν είναι κάτι που εκδηλώνεται και αποδεικνύεται μόνο μέσω εξετάσεων. Οι μαθητές του Προτύπων Γυμνασίων έχουν αποδείξει ότι είναι άριστοι κατα τις δύσκολες εξετάσεις τους για την είσοδό τους στο Γυμνάσιο. Αποδεικνύουν επίσης καθημερινά πόσο άριστοι είναι από τις δύσκολες εργασίες που τους ανατίθενται και βγάζουν εις πέρας με επιτυχία, από τη συμμετοχή τους σε απαιτητικά εκπαιδευτικά προγράμματα εκτός ωρών διδασκαλίας, από τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς κα. Είναι μαθητές που ξενυχτούν καθημερινά πάνω από τα βιβλία τους και ξυπνούν με όρεξη νωρίς το πρωί (νωρίτερα από τους μαθητές των συμβατικών σχολείων αφού οι περισσότεροι μένουν αρκετά μακριά) για να φτάσουν στο σχολείο τους εγκαίρως. Δίνουν μια διαρκή μάχη και αποδεικνύουν καθημερινά την αξία τους. Λέτε μετά το τέλος της Γ' Γυμνασίου να χρειάζονται εκ νέου εξετάσεις για να αποδείξουν πόσο άριστοι είναι; Το φινλανδικό μοντέλο που τα πάει τόσο καλά στις εξετάσεις της PISA δεν στηρίζεται στις συνεχείς εξετάσεις. Θα πρότεινα ότι αντί εξετάσεων να τους ενισχύσετε με αξιολογημένους εκπαιδευτικούς με όραμα και όρεξη για δουλειά. Να τους ενισχύστε με θεματικές, όπως πολύ σωστά θέλετε να εισάγετε και στα συμβατικά σχολεία, για ενίσχυση των δεξιοτήτων τους και των δυνατοτήτων τους. Γιατί η χώρα μας στηρίζεται σ'αυτά τα άριστα παιδιά τόσο για τη γνώση τους όσο και δημιουργική τους φαντασία αλλά και για τη διάθεσή τους για καινοτομία. Είναι οι μελλοντικοί επιστήμονες!