Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Kostas | 26 Νοεμβρίου 2009, 14:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προσωπικά έχω να κάνω τις επόμενες παρατηρήσεις. 1. Το σύστημα είναι τόσο μπάχαλο και πελατειακό που έχω την αίσθηση ότι θέλει αλλαγή ολόκληρο και όχι μόνο μεταθέσεις-αποσπάσεις. Μια φορά να δω Υπουργείο να απευθύνεται σε αυτούς που ξέρουν τι γίνεται, στους μάχιμους εκπαιδευτικούς. Ένα ερωτηματολόγιο ρε παιδιά για να καταγράψετε τα μειονεκτήματα του συστήματος! 2. Οι μεταθέσεις να γίνονται ΜΟΝΟ με βάση τα πραγματικά κενά. 3. Είναι απαράδεκτο να παίρνει κάποιος τα μόρια της οργανικής του όταν δεν την υπηρετεί. Δώστε δικαίωμα μετάταξης για να στελεχώσετε τις υπηρεσίες αν δεν θέλετε ή δεν μπορείτε να προσλάβετε κόσμο. Είναι τόσο απλό και χωρίς κόστος. 4. Να δίνονται αποσπάσεις ΜΟΝΟ σε αυτούς που έχουν πραγματικό πρόβλημα. Κοιτάξτε να στηρίξετε τις οικογένειες και τους ανθρώπους που έχουν σημαντικά προβλήματα π.χ. υγείας. Αυτά είναι τα πραγματικά προβλήματα. Δεν είναι δυνατόν κάποιος με άρρωστο γονιό ή παιδί να πρέπει να παρακαλάει όλους τους αιρετούς που το έχουν κάνει μαγαζί το σύστημα. 5. Καταργείστε το πελατειακό σύστημα των αιρετών και συναφών τρωκτικών στις μεταθέσεις - αποσπάσεις. Δεν μπορείτε να φτιάξετε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα για να βγάζει μεταθέσεις - αποσπάσεις? Ένας απλός αλγόριθμος είναι. Τόσοι πληροφορικάριοι περισσεύουν, σε ένα απόγευμα είναι έτοιμο. 6. Σε σχέση με τα πλεονάσματα, αμφιβάλω αν υπάρχει κάποια ΣΟΒΑΡΗ διαδικασία με την οποία δίνονται μεταθέσεις και αποσπάσεις. Μάλλον ότι κάτσει είναι και όποιος πιέσει παραπάνω. 7. Τι νοημα άλλωστε έχει να κατέχει κάποιος οργανική όταν φεύγει κάθε χρόνο? Όταν κάποιος λείπει πολλά χρόνια από το σχολείο ας χάνει την οργανική του. Δώστε τους το δικαίωμα μετάταξης στην τελική! Αφού έχεις ανάγκη κράτησε τον εκεί να τελειώνουμε. Οι άλλοι που είναι στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ τι θα γίνουν? 8. Οικογένειες έχουν και αυτοί με ένα ή δύο παιδιά. Οι πολύτεκνοι πριμοδοτούνται πάρα πολλές φορές σε σχέση με τους άλλους. Και διορίζονται στην περιοχή τους και απαλάσσονται από εργασίες, και φόρος δεν τους παρακρατείται, και μπαίνουν πρώτοι στις λίστες των ΠΥΣΔΕ, και ... και... Ε, δεν χρειάζεται να εξαιρούνται από την υπεραριθμία. Στο κάτω κάτω στην ίδια περιοχή θα είναι αν χρειαστεί να αλλάξουν σχολείο, έλεος!!!!!!!!!!!! Δώστε τους επιπλέον χρήματα όχι δικαιώματα εις βάρος των άλλων! 9. Θα πρέπει να δείτε οπωσδήποτε και το ζήτημα των τοποθετήσεων σε συνδυασμό με τις μεταθέσεις-αποσπάσεις. Δεν είναι δυνατόν κάποιος να περιμένει στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ επί χρόνια και κάθε χρόνο να 'πέφτει' στην λίστα επειδή έρχονται με μετάθεση συνάδελφοι και κάποιοι από αυτούς έχουν περισσότερα μόρια. Και αν τα περισσότερα μόρια βγήκαν μετά από απόσπαση στο ΥΠΕΠΘ και παίρναν τα μόρια της οργανικής? Τι γίνεται? Οι άλλοι που περιμένουν την σειρά τους είναι βλάκες? Παίρνουν 1 μόριο και αυτός με την απόσπαση 15 και είναι όλοι μαζί στην Αθήνα!!! Ή δεν δίνεις καθόλου μετάθεση γιατί δεν έχεις κενά και ήδη υπάρχουν υπεράριθμοι ή κάνεις αυτούς που βρίσκονται ήδη στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ να προηγούνται. 10. Αλλάξτε επιτέλους την μοριοδότηση των σχολείων όπου χρειάζεται. Δεν νομίζω να είναι τόσο κόπος. Δυστυχώς με τα χρόνια και με τις επιλογές σας έχετε καταφέρει να κάνετε μπάχαλο την κατάσταση. Σε ΟΛΑ τα θέματα χρειάζονται αλλαγές. Πρέπει να κινηθείτε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ με το κριτήριο της δικαιοσύνης όσο αυτό είναι δυνατό. Αν αρχίσετε πάλι τα εξαιρούνται αυτοί και οι άλλοι ξάνα τα ίδια θα έχουμε. Ευχαριστώ!