Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γεωργία Χ. | 5 Μαΐου 2020, 23:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επαναφορά του μαθήματος των Λατινικών στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα είναι μια αλλαγή προς τη σωστή κατεύθυνση και μια κίνηση που συμβάλλει συνολικά στην προάσπιση των ανθρωπιστικών επιστημών. Τα Λατινικά μαζί με τα Αρχαία Ελληνικά αποτελούν τους 2 γλωσσικούς και πολιτιστικούς πυλώνες της Ευρώπης. Η γνώση τους είναι απαραίτητο εφόδιο για τις περισσότερες ανθρωπιστικές επιστήμες. Ωστόσο, η επαναφορά τους θα πρέπει να συνοδευτεί από σημαντικές αλλαγές στα εγχειρίδια και στον τρόπο διδασκαλίας. Όσον αφορά το μάθημα της Κοινωνιολογίας θα μπορούσε να επιστρέψει ως μάθημα Γενικής Παιδείας, καθώς ως μάθημα πανελληνίων χάνει την αξία του προάγοντας την αποστήθιση...