Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γιαννης Πετρόπουλος | 6 Μαΐου 2020, 00:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κοινωνιολογία ΠΡΕΠΕΙ να παραμείνει στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Είναι μία επιστήμη που δημιουργεί σκεπτόμενους και ενεργούς πολίτες, θωρακισμένους με κριτική σκέψη και αντίληψη, απαλλαγμένη από προκαταλήψεις και στερεότυπα. Οι μαθητές μαθαίνουν να κατανοούν την κοινωνία στην οποία ζουν, αντιλαμβάνονται πως λειτουργεί ο κόσμος γύρω τους και συνειδητοποιούν ποια είναι η θέση τους μέσα σε αυτόν. Αναλύουν τα κοινωνικά φαινόμενα και κατανοούν τους οικονομικούς και πολιτικούς παράγοντες που τα παράγουν. Έχουν ερωτήματα για όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω τους, τα οποία απευθύνουν μέσα στο μάθημα και αυτό τους παρέχει τα εργαλεία για να βρεθεί η απάντηση σε αυτά και η λύση στα διάφορα κοινωνικά προβλήματα που έρχονται σε επαφή. Είναι απαραίτητη για όλους τους μαθητές που ενδιαφέρονται για ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες, αλλά και όχι μόνο καθώς το ήθος, ο τρόπος σκέψης και το υπόβαθρο που καλλιεργεί είναι απαραίτητο για όλα τα μέλη μιας κοινωνίας. Ο καθένας πρέπει να γνωρίζει το κοινωνικό αντίκτυπο και το ρόλο που έχει προς το κοινωνικό σύνολο. Είναι αδιανόητο ένα μάθημα που προάγει το σεβασμό στη διαφορετικότητα και την αλληλεγγύη να καταργείται.