Άρθρο 18, Παράγραφος 5:
Είναι εντελώς αντιφατικό η Πολιτεία να δηλώνει ότι υποστηρίζει θερμά τα ΠΕΙ.Σ και Π.Σ. αλλά οι μαθητές των σχολείων αυτών, πολλοί εκ των οποίων μετακινούνται από αρκετά μακρινές περιοχές, δεν έχουν κανένα δικαίωμα στην κάλυψη εξόδων μετακίνησης, ενώ οι μαθητές άλλων σχολείων με αντίστοιχα χαρακτηριστικά (π.χ. μουσικά σχολεία) δικαιούνται μετακίνηση με πούλμαν. Η Πολιτεία θα μπορούσε να στηρίξει έστω επιλεκτικά κάποιους μαθητές βάσει εισοδηματικών κριτηρίων.
Οι μαθητές των ΠΕΙ.Σ/Π.Σ. δεν δικαιούνται καν τα δελτία μειωμένου μαθητικού εισιτηρίου στα αστικά λεωφορεία. Την περυσινή χρονιά η γραφειοκρατία, οχυρωμένη πίσω από την αντίστοιχη διάταξη (περί κάλυψης των εξόδων μετακίνησης αποκλειστικά από γονείς/κηδεμόνες), αρνήθηκε την έκδοση αυτών των δελτίων! Δηλ. οι μαθητές των ΠΕΙ.Σ/Π.Σ. δεν είχαν καν τα δικαιώματα των μαθητών όλων των υπόλοιπων σχολείων…
Αυτού του είδους οι ρυθμίσεις, πέρα από το σημαντικό πρακτικό αντίκτυπο, έχουν και μεγάλη σημειολογική αξία για την πραγματική σημασία που δίνει το κράτος στα ΠΕΙ.Σ/Π.Σ.
Άρθρο 18, Παράγραφος 5: Είναι εντελώς αντιφατικό η Πολιτεία να δηλώνει ότι υποστηρίζει θερμά τα ΠΕΙ.Σ και Π.Σ. αλλά οι μαθητές των σχολείων αυτών, πολλοί εκ των οποίων μετακινούνται από αρκετά μακρινές περιοχές, δεν έχουν κανένα δικαίωμα στην κάλυψη εξόδων μετακίνησης, ενώ οι μαθητές άλλων σχολείων με αντίστοιχα χαρακτηριστικά (π.χ. μουσικά σχολεία) δικαιούνται μετακίνηση με πούλμαν. Η Πολιτεία θα μπορούσε να στηρίξει έστω επιλεκτικά κάποιους μαθητές βάσει εισοδηματικών κριτηρίων. Οι μαθητές των ΠΕΙ.Σ/Π.Σ. δεν δικαιούνται καν τα δελτία μειωμένου μαθητικού εισιτηρίου στα αστικά λεωφορεία. Την περυσινή χρονιά η γραφειοκρατία, οχυρωμένη πίσω από την αντίστοιχη διάταξη (περί κάλυψης των εξόδων μετακίνησης αποκλειστικά από γονείς/κηδεμόνες), αρνήθηκε την έκδοση αυτών των δελτίων! Δηλ. οι μαθητές των ΠΕΙ.Σ/Π.Σ. δεν είχαν καν τα δικαιώματα των μαθητών όλων των υπόλοιπων σχολείων… Αυτού του είδους οι ρυθμίσεις, πέρα από το σημαντικό πρακτικό αντίκτυπο, έχουν και μεγάλη σημειολογική αξία για την πραγματική σημασία που δίνει το κράτος στα ΠΕΙ.Σ/Π.Σ.