Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 51 Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.Σχόλιο του χρήστη Πετρόπουλος Κωνσταντίνος | 6 Μαΐου 2020, 00:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μετά από 24 χρόνια στην Β'θμια εκπαίδευση εκ των οποίων 19 χρόνια στην Επαγγελματική- ΕΠΑΛ στην επαρχία- μπορώ να διαβεβαιώσω ότι οι ενήλικοι μαθητές που εγγράφονται όχι μόνο δεν εκφοβίζουν τους συμμαθητές τους όπως αναγράφεται στην αιτιολογική έκθεση, αλλά με την ωριμότητά τους βοηθούν την εκπαιδευτική διαδικάσία και ανεβάζουν το επίπεδο της τάξης. Με τη φοίτηση στα ΕΠΑΛ μέχρι σήμερα δίνεται και μια δεύτερη ευκαιρία -σε μαθητές που δεν κατάφεραν για λόγους οικογενειακούς , οικονομικούς, υγείας και είναι άνω των 17, να αποκτήσουν απολυτήριο λυκείου και πτυχίο ειδικότητας. -σε απόφοιτους Γενικού Λυκείου(προφανώς άνω των 17) να αποκτήσουν πτυχίο ειδικότητας -σε μαθητές απόφοιτους ΕΠΑΛ (άνω των 17) να φοιτήσουν για δεύτερη ειδικότητα, για πληρέστερη κατάρτιση ή γιατί έκαναν μια επίλογη που δεν τους ταίριαζε. Και όλα αυτά κοντά στην κατοικία τους με ημερήσιο πρόγραμμα και δωρεάν. Ωστόσο όλες αυτές οι δυνατότητες τους αφαιρούνται με το συγκεκριμένο άρθρο. Γιατί σας διαβεβαιώνω ότι οι πάρα πολλοί μαθητές των κατηγοριών αυτών που δίδαξα δεν επρόκειτο να φοιτούσαν αν δεν είχαν την δυνατότητα να το κάνουν σε ένα ημερήσιο ΕΠΑΛ, δωρεάν και κοντά στον τόπο κατοικίας τους . Και οι δυνατότητες αφαιρούνται με αιτιολόγηση περί σχολικού εκφοβισμού που επαναλαμβάνω δεν ευσταθεί. Όπως δεν ευσταθεί και το σκεπτικό του εξορθολογισμού της αριθμητικής σχέσης εκπαιδευτικού και μαθητή αφού μείωση του αριθμού των μαθητών θα επιφέρει και μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών.Ο μόνος τρόπος που μαθηματικά θα επιφέρει βελτίωση της αριθμητικής σχέσης είναι η μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα. Προχωρήστε λοιπόν σε αναβάθμιση του σχολείου (όπως λέει και ο τίτλος του νομοσχεδίου) και της επαγγελματικής εκπαίδευσης με καινούργια κτίρια για τα σχολεία, σύγχρονα και εξοπλισμένα εργαστήρια, καινούργια βιβλία που να δίνονται στην ώρα τους, διορισμούς εκπαιδευτικών και διευκολύνοντας την πρόσβαση στην Επαγγελματική Εκπαίδευση σε όλους. Παρακαλώ για την απόσυρση του άρθρου 51 και την τροποποίηση του 52 ως προς τον ηλικιακό περιορισμό. Πετρόπουλος Κων/νος Διευθυντής ΕΠΑΛ