• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Τσολάκης' | 6 Μαΐου 2020, 00:04

    Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση άπτεται εξαιρετικά ευαίσθητων θεμάτων, ο τρόπος αναφοράς στα οποία πρέπει να διαφοροποιείται όχι μόνο ανάλογα με την ηλικία κάθε παιδιού, αλλά και ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του, τις ξεχωριστές εμπειρίες του και τον διαφορετικό βαθμό ωρίμανσής του. Κατά συνέπεια η αδιάκριτη ανάπτυξη τέτοιων θεμάτων στο σύνολο των μαθητών μιας τάξης είναι εντελώς αντιπαιδαγωγική, γι’ αυτό και αναμένεται να επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα στα ίδια τα παιδιά, όπως άλλωστε αποδεικνύεται και από την εφαρμογή ανάλογων εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε άλλες χώρες. Επίσης η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σχετίζεται άμεσα με τα θρησκευτικά και φιλοσοφικά «πιστεύω». Επομένως δεν είναι αποδεκτό να παρέχεται με τρόπο που παραγνωρίζει θεμελιώδεις αξίες των παιδιών ή/και των γονέων τους. Αυτό μάλιστα είναι και παράνομο, καθώς έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (που κυρώθηκε με το Ν.Δ. 53/1974 – ΦΕΚ 256/Α), στο άρθρο 2 του Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της οποίας ρητά ορίζεται ότι: «Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ' αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις». Και μόνο για τους παραπάνω λόγους η θεματική της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης επιβάλλεται να αφαιρεθεί από τα «Εργαστήρια δεξιοτήτων».