Ως προς την σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση στο νηπιαγωγειο και στο δημοτικο, εχω να πω να επιτρεψετε στα παιδια να παραμεινουν παιδια. Ειναι απαραδεκτο να εισαχθουν τοσο πρωιμα και τοσο ακαιρα, εννοιες που δυσκολα ειναι επεξεργασιμες απο τοσο μικρες ηλικιες. Οσο καλα κι αν ειναι, θεωρητικα, προσαρμοσμενο το προγραμμα της σεξουαλικης αγωγης στην εκαστοτε ηλικιακη ομαδα, παντα θα προκυπτει το ερωτημα σε τινος τα χερια αναθετουμε το προγραμμα αυτο. Ενα εργαλειο μπορει να ειναι πολυ χρησιμο, αλλα συνναμα μπορει να ειναι και φονικο σε λαθος χερια. Κανεις ποτε δεν θα μπορεσει να εγγυηθει οτι το προγραμμα θα μεταφερθει σωστα σε καθε παιδι ξεχωριστα, απο καθε εκπαιδευτικο ξεχωριστα. Ειναι ενα πολυ ευαισθητο θεμα και εν κατακλειδι η κηδεμονια και επιμελεια της ανατροφης των παιδιων ειναι αποκλειστικα ευθυνη των γονεων και πρεπει να παραμεινει ετσι ακριβως.
Ως προς την σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση στο νηπιαγωγειο και στο δημοτικο, εχω να πω να επιτρεψετε στα παιδια να παραμεινουν παιδια. Ειναι απαραδεκτο να εισαχθουν τοσο πρωιμα και τοσο ακαιρα, εννοιες που δυσκολα ειναι επεξεργασιμες απο τοσο μικρες ηλικιες. Οσο καλα κι αν ειναι, θεωρητικα, προσαρμοσμενο το προγραμμα της σεξουαλικης αγωγης στην εκαστοτε ηλικιακη ομαδα, παντα θα προκυπτει το ερωτημα σε τινος τα χερια αναθετουμε το προγραμμα αυτο. Ενα εργαλειο μπορει να ειναι πολυ χρησιμο, αλλα συνναμα μπορει να ειναι και φονικο σε λαθος χερια. Κανεις ποτε δεν θα μπορεσει να εγγυηθει οτι το προγραμμα θα μεταφερθει σωστα σε καθε παιδι ξεχωριστα, απο καθε εκπαιδευτικο ξεχωριστα. Ειναι ενα πολυ ευαισθητο θεμα και εν κατακλειδι η κηδεμονια και επιμελεια της ανατροφης των παιδιων ειναι αποκλειστικα ευθυνη των γονεων και πρεπει να παραμεινει ετσι ακριβως.